Jumaat, 4 November 2011

Cucu Pilihan Atok ke - 28

Kunang Kunang ; Cucu Pilihan Atok minggu lepas

Tahniah kepado Kunang Kunang kerano berjayo merangkul gelaran cucu pilihan atok ke-27 pada minggu lepas. Baiklah, kito teruskan pencarian cucu atok yang seterusnya. Cucu pilihan atok ke-28 pado minggu ini disandang oleh...
IMANSHAH!!!

Imanshah adalah empunya milik blog Hok Sengoti. Atok tak tau apakah itew Hok Sengoti, kalau nak tahu sangat tanyalah Imanshah. Seorang obses pada hoki dan debat. Wah, atok dulu obses ngan hoki gak, siap wakil sekolah lagik. Tapi dapek nombor tigo corot.....Mula berblog sejak Disember 2008. Tentang dirinya juga yang atok cilok dari blognya "Hati seorang lelaki... Kekadang perlu sekeras waja Ada masanya mesti selembut sutera Ah, lelaki... jika jiwamu tulus kerana Ilahi Pasti lurus perananmu sebagai LELAKI"

Blog yang dinamakan Hok Sengoti ini juga mempunyai tanda dagangan "ini sekolah kehidupan" sesuai dengan status Imanshah yang merupokan seorang guru di Ipoh, Perak. Setakat entry ini ditulis, Imanshah mempunyai jumlah pengikut seramai 1450 orang. Wallaweh, hebak tu! Kalah atok.

Pengisian di dalam blog ini banyak berkisarkan isu semasa dan berjaya dikupas oleh Imanshah dengan sebaik mungkin. Sekarang ni tak payah nak baca paper tempatan sangat. Bukan bulih percayo 100%. Tidak ketinggalan, Imanshah juga sempat berkongsikan pengalaman dan suka duka beliau sepanjang bergelar pendidik. Wah, memang cikgu mithali. Pssttt....cikgu Imanshah masih bujang trang tang tang!. 

Dengan penuh bangganya, kami kakitangan Apo2 Yolah ingin menganugerahkan  replika Cucu Pilihan Atok kepada Imanshah sekaligus dengan rasminya diangkat sebagai cucu pilihan atok ke-28!






Moh moh singgah ke blog Imanshah di [SINI]


16 ulasan:

hawiz berkata...

rindu atok!!!!

KuNanGKuNanG berkata...

alahai atok kucayang..time kasih byk2 ye tok...xsangka la blog sy yg xsemenggah ni jadi pilihan ati atok..time kasih bebanyak ye..:)

zazaw berkata...

atokkkkk

chii berkata...

selamat join kami as cucu atok ye..ehehe

budak berkata...

best tu jd cucu pilihan..huhu..dah bz ni memg jarang2 jenguk atok sampai dah 28 dah atok memilih cucu..xpa, jadi cucu low profile ja la..hehe

LadyBird berkata...

atok.. bilo nok pilih lady lak ni..

Novelgurl berkata...

ramai cucu atok dah nie ha.

Hanie_Dew berkata...

wauwauwau ada sorang lagi cucu pilihan atok. tahniah. nanti dpt la harta sebendang tanah dan sekor lembu sekor kerbau kan. kan.

Suhami Ahmad berkata...

hawiz : Hai hawiz!

Suhami Ahmad berkata...

KuNanGKuNanG : Huhu, cecamo. Mekasih gak selalu jenguk atok

Suhami Ahmad berkata...

zazaw : Iyooooo

Suhami Ahmad berkata...

chii : Hihi...

Suhami Ahmad berkata...

budak : Alololoooo, shiannye, nanti atok kasi cpa kat budak eh

Suhami Ahmad berkata...

LadyBird : Atok tak pilih LadyBird laie yo? Ni yang kompius ni

Suhami Ahmad berkata...

Novelgurl : Nak sampai sejuta, bley?

Suhami Ahmad berkata...

Hanie_Dew : Memandangkan kerbau tu sekor yo, jadi kono korek 28

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis untuk berkongsi apo2 yolah dengan mereka di luar sana. Blog ini tidak mewakili mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri melainkan dinyatakan sumber diperolehi. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini. Terima kasih