Jumaat, 12 Ogos 2011

Cucu pilihan atok ke - 24

Kak Zie ; Cucu Pilihan Atok minggu lopeh
Cucu Pilihan Atok Recap 1-10
Cucu Pilihan Atok ke-24 ??

Tahniah kepado Kak Zie kerana gelaran eksklusif cucu pilihan atok ke-23 pado minggu lepas. Baiklah, tanpa membazirkan air liur atok, dengan ini atok umumkan cucu bertuah berikutnya sekaligus merangkul gelaran cucu pilihan atok ke-24 disandang oleh...

Pemilik blog ini ialah Umie Mia yang berasal dari Kuala Klawang, Negeri Sembilan. Beliau mula berblog sejak Mac 2011. Blog yang digelar sebagai Seindah Kasihmu ini mempunya tanda dagangan "sharing is caring". Sesuai dengan tanda dangangan tersebut, Umie Mia banyak menceritakan tentang dirinya dan pendapatnya tentang sesuatu perkara.
Mempunyai paparan blog yang kemas dan ringan. Tahniah! No widget-widegt mengarut. Hehe.

Umie Mia selalu juga menyatakan pendapatnya tentang sesuatu perkara dengan rujukan firman dan hadith yang sahih. Umie Mia juga mempunyai anak perempuan comel bernama Mia. Ye lah, nama Umie Mia. Umie kepada Mia. Kan? Kan? Umie???? Hehe...

Baiklah dengan besar hatinya, kami kakitangan apo2 yolah ingin menganugerahkan status cucu pilihan atok ke-24 eksklusif kepado Umie Mia!! Terimalah replika ni.






Untuk melawat Umie Mia, mai mai singgih [SINI]!!!

12 ulasan:

blog-tips-kurus berkata...

makin subur atok ni.. :-)

sahromnasrudin berkata...

kami tetap tunggu duit raya atok huhuhhhh

Azham Vosovic berkata...

atok memang subur...hahaha

umie mia berkata...

????? terkejutnya umie mia..tak sangka terpilih jadi cucu atok yg ke 24... yeaaaaaaaaaa mesti dpt duit raya dr atok..kata cucu kan hihihihi
terima kasih sangat kat atok krn sudi pilih umie dan blog umi yg tak seberapa itu.. tok, jgn lupa duit raya tuk cicit sekali hihihi

RATU QASEH SAIFUDIN berkata...

wahh...24 sudaa..hihi..tahniah..jom p blog tu..=)

Mohamadazhan.com berkata...

ramai dah cucu ni...dipilih dibulan ramadhan pula, berkat2 =)

Suhami Ahmad berkata...

blog-tips-kurus : Adess...

Suhami Ahmad berkata...

sahromnasrudin : Bankrap la atok..

Suhami Ahmad berkata...

Azham Vosovic : Shhhh...

Suhami Ahmad berkata...

umie mia : Hihi...tahniah umie mia. Timo kasih selalu singgah pondok buruk atok ni yo =)

ha? duit rayo?? +_+

Suhami Ahmad berkata...

RATU QASEH SAIFUDIN : Moh moh singgah =)

Suhami Ahmad berkata...

Mohamadazhan.com : Amin... hehe

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis untuk berkongsi apo2 yolah dengan mereka di luar sana. Blog ini tidak mewakili mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri melainkan dinyatakan sumber diperolehi. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini. Terima kasih