Jumaat, 6 April 2012

Cucu Pilihan Atok Recap 31-40

cucu pilihan atok ke-30 : Zoe





Cucu pilihan atok ke-31 : Bicara Mak Dara





cucu pilihan atok ke-32 : My Rainbow






cucu pilihan atok ke-33 : Salijao





cucu pilihan atok ke-34 : Dill





cucu pilihan atok ke-35 : Cha Cik Duyung





cucu pilihan atok ke-36 : Cik Yuyu





cucu pilihan atok ke-37 : Mekjangok





cucu pilihan kembar atok ke-38 : Papapuss
cucu pilihan kembar atok ke-38 : Zakaria's daughter





cucu pilihan atok ke-39 : donia belog selamba aku




cucu pilihan atok ke-40 : Dunia Ain







16 ulasan:

Noor berkata...

cun2 cucu atok ye..

mas saari berkata...

ramai dah cucu atok! tapi atok still maintain muda...heheheee

sahromnasrudin berkata...

wordless friday..hihihhh

Zakaria's daughter berkata...

weweett.
laju benar reproduction atok

dyabunga berkata...

ramai btl cucu2 atok..:D

Mr.She berkata...

kt mne2 je aku jumpe komen anak zakaria comel nih. haha
untunglaa jd cucu pilihan atok..
eh? tetibe nyampuk kn? XD

Ain Zuhairi berkata...

atok, yeke xleh masuk? ok jer...

dill berkata...

selamat berkenalan semua. atok saye ensem ooo

dill.

Suhami Ahmad berkata...

Noor : Macam atoknya jugek....erk

Suhami Ahmad berkata...

mas saari : Berkat amalkan ulam-ulaman

Suhami Ahmad berkata...

sahromnasrudin : Haa, tau pun...hik hik

Suhami Ahmad berkata...

Zakaria's daughter : Heppp! suke nyakat atok

Suhami Ahmad berkata...

dyabunga : Coming soon ao laie tu...huhu

Suhami Ahmad berkata...

Mr.She : Haruslah, cucu atok tu pemes

Suhami Ahmad berkata...

Ain Zuhairi : Cuma atok nak loading gambau tu tak leh

Suhami Ahmad berkata...

dill : Nah seposen. duit rayo

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis untuk berkongsi apo2 yolah dengan mereka di luar sana. Blog ini tidak mewakili mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri melainkan dinyatakan sumber diperolehi. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini. Terima kasih