Jumaat, 23 Disember 2011

Cucu pilihan atok ke - 34

~SaLijOu~ : Cucu Pilihan Atok minggu lepas

Tahniah kepado ~SaLijOu~ kerano berjaya merangkul anugerah cucu pilihan atok ke-33 pado minggu lopeh. Baiklah, kita teruskan pencarian cucu yang hilang pado minggu ini. Status cucu pilihan atok ke-34 pada minggu ini telah disandang oleh...
Dill!!!

Seingat atok, Dill ni memang dah lamo suko singgah teratak berkarat atok nih. Cumo, barulah sekarang ni atok berpeluang untuk memberikan penghargaan pado beliau. Kadang-kadang atok ni pelupo. Maaf lah mano yang belum dianugerahkan cucu pilihan tu pasal kemungkinan atok terlopeh pandang. InsyaAllah atok akan cubo yang terbaik sebagai menghargai cucu den dalam arena ini. Arena ker?? Atok ni harto takdo. Nak kasi sawah sebondang kang, den takdo sawah. Sawah farmville tu ado. Nak? nanti atok kasi paswet yo.

Baiklah, kito teruskan profile cucu terbaru atok nih. Cucu baru atok ni mulo berblog sejak Disember 2008. Berzodiak Cancer. Atok pun dapat tahu, dia kawan baik kepado cucu atok pilihan atok minggu lopeh, dan juga teman istimewa kepada salah seorang cucu atok yang lain. Upsss. Tangan ke bahu mato ke dateh.

Isi kandungan blog Dill ni banyak berkisarkan tentang kisah peribadi. Tapi jangan tak caya, Dill ni pun penuh dengan imiginasi yang tinggi. Buktinya, beliau gomar karang cerito pendek a.k.a cerpen. dan lately, ado jugak entry menghargai blogger yang lain. Dill jugak ado memreview blogger yang selalu singgah blognya. Uniknya, ada jugak buku-buku ilmiah untuk dikongsi bersama pembaca. Ulat buku rupanya cucu den ni. Entry yang ringkas, padat dan suwit. Itulah Dill. Hihi.

Dengan penuh istiadat dan pertabalannya, atok dan famili Apo2 Yolah ingin menganugerahkan status cucu pilihan atok ke-34 kepado Dill!!!





Kau tunggu apo laie Ecah? Moh moh singgah [SINI]

31 ulasan:

zoe berkata...

hohoho.. atok.. nnti cucu atok semua ade brape?? hehehe.tahniah cucu atok ke 34.. :)

Ca Cik Duyung berkata...

dah makin ramai cucu atok yo..

atok, ajar loghat negori..suka la..ngeeee..

mas saari berkata...

nak jugak jadi cucu atok...hehehee

sahromnasrudin berkata...

atok kne buat kelas bahasa nogori hahahaaa

Hanie_Dew berkata...

aku pun kenal dengna cucu atok yang i. dia tinggal kat jepun kan.

atok nak ikan jos bole. nak besar mana? nak yg hidup ke atau yang nyawa nyawa ikan. =p

chii berkata...

selamat join jd cucu pilihan atok..ehehe

Jue berkata...

Wor cucu atok ni suka tulis cerpen, ada ms karang aku p blog dia hohoho

Amboi, kmain nak ikang jos kome ye

Aziela berkata...

Hehehhe...welkam Dill..welkam...

dill berkata...

eh! eh! time kasih atok! terharu sangat2.

tapi dill mula berblog sejak Julai 2005 kat Friendster. hihi

ape2 pun, time kasih lagi skali :)

p/s: perlu la tulis pasal teman istimewa. haha!

dill.

faiz berkata...

bila atok nak ada anak sendiri..cucu dah byk dah..hehe

Ca Cik Duyung berkata...

atok, ca ada seru nama atok kat entry ni..sudi2 kan la bace.haha

http://cikduyung.blogspot.com/2011/12/jatuh-cinta-sesama-blogger.html

Rtp Farra Arisha berkata...

i've read hers just now :) she gets a cool and nice writing..

Cik Rose Cute berkata...

Ramai betul cucu Atok...

blog-tips-kurus berkata...

wiwit! wiwit!
bff ai tu! yg ade lembu comel name Qas tuuuuuuu.. hehe!

kuota 2011, berapa puluh cucu???

Novelgurl berkata...

bestnya atok dpt bnyk cucu dah haa..hehe.tahniah2

Suhami Ahmad berkata...

zoe : Unlimited. Bley?

Suhami Ahmad berkata...

Ca Cik Duyung : Atok akan kokalkan loghat ini. Hihi

Suhami Ahmad berkata...

mas saari : Akan tibo masonyo =)

Suhami Ahmad berkata...

sahromnasrudin : Pitam

Suhami Ahmad berkata...

Hanie_Dew : Dio dok Jopun ko?

Suhami Ahmad berkata...

chii : Plis welkom...

Suhami Ahmad berkata...

Jue : Ikan jos pernah menjadi haiwan peliharaan atok

Suhami Ahmad berkata...

Aziela : Hihi

Suhami Ahmad berkata...

dill : Teman tapi mesra

Suhami Ahmad berkata...

faiz : Carut atok la tu

Suhami Ahmad berkata...

Ca Cik Duyung : Ya Allah. Mokasih Ca Cik Duyung :')

Suhami Ahmad berkata...

Rtp Farra Arisha : Sapa lagik klo bukan coco atok

Suhami Ahmad berkata...

Cik Rose Cute : Kan

Suhami Ahmad berkata...

blog-tips-kurus : Apakah?

Suhami Ahmad berkata...

Novelgurl : Mokasih Novelgurl

~SaL IjOu~ berkata...

wah..bespren den~ ^^

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis untuk berkongsi apo2 yolah dengan mereka di luar sana. Blog ini tidak mewakili mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri melainkan dinyatakan sumber diperolehi. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini. Terima kasih