Jumaat, 20 Januari 2012

Cucu pilihan atok ke - 35

Dill ; Cucu Pilihan Atok tahun lepas!


Cucu Pilihan Atok ke-34 : Dill

Tahniah kepado Dill kerana telah diangkat menjadi cucu atok paling bongsu untuk tahun 2011. Baiklah, kito teruskan pencarian cucu atok yang hilang untuk tahun 2012 nih. Bersepah-sepah cucu den hilang satu mesia ni yo tak. Tu yang atok nak kumpul an balik tu. Cucu Pilihan Atok ke-35 dianugerahkan kepado...


Ca Cik Duyung!!!

Ca Cik Duyung merupokan cucu sulung atok untuk tahun 2012 ini. Jeles lettew. Ca Cik Duyung mulo berblog sojak November 2010. Bertemakan kaler purple, siap ado bintang-bintang kejora. Blog kau ado?

Blog ca Cik Duyung banyak berkongsikan kisah kehidupan beliau dalam hidup sehari-hari. Uniknya, cucu den ni mengaitkan kisahnya itu dengan kata-kata yang bernas dan berwawasan. Simpel tapi maksudnyo sangat mendalam. Atok paling suko baco segmen mujahadah. So, kalau nak tahu best ko tak, meh la skodeng blog cucu den ni.

Dengan itu, kami staf apo2 yolah ingin menganugerahkan status cucu pilihan atok ke-35 kepado Ca Cik Duyung





Tunggu apo laie cah? moh skodeng blog cucu atok ni kat [SINI]

p/s : Sapo nak jadi cucu pilihan ato meh joint kat [SINI]. Tinggal 40 cucu lagik diperlukan.



23 ulasan:

mas saari berkata...

makin bertambah cucu atok!

chii berkata...

selamat join cucu pilihan atok =)

faiz berkata...

kiro den ngan dio sepupu la sobab cucu atok..heheh

Munnafendy berkata...

cicit xde tok? =P

Ca Cik Duyung berkata...

owh atok ku...hehe..*jejak kasih jap*

ada jugak yg perasan segmen mujahadah tu...mekaseh tok... :)

Ca Cik Duyung berkata...

khas untuk atok balik.. :)

http://cikduyung.blogspot.com/2012/01/aku-cucu-sulung-atok-yang-hilang.html

KuNanGKuNanG berkata...

cube cari isteri2 atok yg ilang plak.kikiki

blog-tips-kurus berkata...

fiwit! fiwit!
welcome to the club cik Dill oitttt!!

*bole buka Ko-op dah ni. makin bertambah zuriat org tuo ni... (",)

KaK LimAh Si SupiR berkata...

maken hari maken ketemu dgn cucu2..ahaha :P

rozeeta rashid berkata...

haha. tahniah atok dapat cucu sulung 2012.

dill berkata...

oh. kite ni sedare la nampaknye. hehe

dill.

~SaL IjOu~ berkata...

eh eh..kite pun sama la ho..sedara~ ;p

Suhami Ahmad berkata...

mas saari : Moh kita meramaikan...hik hik

Suhami Ahmad berkata...

chii : Moh joint...hihi

Suhami Ahmad berkata...

faiz : Haah, sepupu...x leh kawen...hoho

Suhami Ahmad berkata...

Munnafendy : Haaa...tunggu Munnafendy ado anak dulu...hik hik...

Suhami Ahmad berkata...

Ca Cik Duyung : kekalkan segmen tu....

Suhami Ahmad berkata...

KuNanGKuNanG : Aiyooo...pengsan...

Suhami Ahmad berkata...

blog-tips-kurus : Hoho...welkem welkem.....hik hik

Suhami Ahmad berkata...

KaK LimAh Si SupiR : haaa, x lamo laie leh buek reunion

Suhami Ahmad berkata...

rozeeta rashid : Mokascih rozeeta rashid =)

Suhami Ahmad berkata...

dill : Haah, salam cepat

Suhami Ahmad berkata...

~SaL IjOu~ : Rayo sok jangan lupo kasik atok duit rayo yo...

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis untuk berkongsi apo2 yolah dengan mereka di luar sana. Blog ini tidak mewakili mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri melainkan dinyatakan sumber diperolehi. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini. Terima kasih