Jumaat, 24 Jun 2011

Cucu pilihan atok ke - 18

Cacing Cucu Pilihan Atok Minggu Lepas
Cucu Pilihan Atok ke-16 : Chii
Cucu Pilihan Atok ke-17 : Cacing
Cucu Pilihan Atok ke-18 : ??

Tahniah kepada Cacing kerana berjaya menggondol anugerah cucu pilihan atok ke-17 pada minggu lepas. Baiklah, kali ini atok nak teruskan pencarian cucu pilihan atok ke-18 sekaligus satu-satunya cucu yang memegang gelaran itu di dunia ini. Aiceh, ayat ko tok. Baiklah, cucu pilihan atok pada minggu ini telah dianugerahkan kepado...

Berikut merupakan serba-sedikit tentang Liyana. Liyana ni berzodiak Aries, masih belajar dan berasal dari Pasir Mas, Kelate. Wah, atok ingatkan orang kelate dok pahe loghat atok, ruponya Liyana pahe deh. 1loghat 1malaysia deh. Hihi  >_<.

Tema warna blog ini adalah coklat dan keemasan. Tanda dagangan blog ini adalah "life...life...life...all about life"....Juga ada tersemat ayat Al-Quran surah Ar-Ra'd : 28 "hanya dengan mengingati Allah hati menjadi tenang"

Tu dia kawan-kawan sekalian. Liyana ni rupa-rupanya seorang yang suka menceritakan kisah sehariannya untuk dikongsikan bersama kita. Menariknya, kebanyakan penghujung entrynya akan diselitkan dengan beberapa potong ayat Al-Quran yang begitu indah dan cukup bermakna sekali maksudnya. Entrynya juga ringkas dan padat. Maksud yang ingin disampaikan terus direct pada intipati utamanya. Tahniah atok ucapkan.

Dengan itu, kami warga Apo2 Yolah ingin menobatkan cucu pilihan atok ke-18 ini eksklusif untuk Liyana!!!







Mai mai kita terjah dan folow blog Liyana di [SINI]

8 ulasan:

liyana berkata...

eh..blog saya ke tu tok...Alhamdulillah
hehe..terima kasih tok..
bukan dok pahe tok..tp tok pehey..hehe


pehey la sikit2 tok loghat atok..

apa2pun timer kasih tok...=)

faiz berkata...

jom terjah ramai2..

Mohamadazhan.com berkata...

Tahniah untuk si tuan blog...

mai sini nak p terjah blog tu =)

Unknown berkata...

Seronoknya dapat jadi Cucu Pilihan Atok, dapat makan kat rumah atok secara percuma heheheheh

Unknown berkata...

liyana : Tahniah n sama2 liyana =)

Unknown berkata...

faiz : Moh moh...hihi

Unknown berkata...

Mohamadazhan.com : Tejah jangan tak terjah. kih kih

Unknown berkata...

Azham Vosovic : Ye betul. Percutian 4 hari 8 malam...

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis untuk berkongsi apo2 yolah dengan mereka di luar sana. Blog ini tidak mewakili mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri melainkan dinyatakan sumber diperolehi. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini. Terima kasih