Jumaat, 17 Jun 2011

Cucu pilihan atok ke - 17

Chii cucu pilihan atok minggu lepas
Cucu Pilihan Atok ke-16 : Chii
Cucu Pilihan Atok ke-17 : ??

Tahniah kepada Chii kerana berjaya menerima status cucu pilihan atok ke-16 pada minggu lopeh. Baiklah, kali ini atok nak memperkenalkan cucu pilihan atok pada minggu ini merangkap cucu pilihan ke-17. Cucu atok yang bertuah kali ini adalah...
                                                                       CACING!!!

Berikut merupakan biodata si cacing

cacing

  • Gender: Male
  • Astrological Sign: Taurus
  • Industry: Engineering
  • Occupation: PELAJAR ELEKTRIK KUASA UTM SKUDAI
  • Location: HUTAN MELINTANG : PERAK 


  • Atok perasan yang cacing ni jarang meninggalkan komen kat blog Apo2 Yolah. Tapi atok tahu dia selalu skodeng blog ni. Betul kann...kan?? malulah tu, blushing-blushing...dush dush...hihi...mekasih selalu singgah umah buruk atok ni. Sebagai balasan atok review blog cacing kat entry khas hari ni.
Kata-kata ajaib yang terkandung di ruangan header blog cacing adalah, "Muka Ganas, Hati Retro"....gitu...Ala-ala curi trademark Sinar.fm retro muzik terbaek...erk. Samo ko tu??

Atok perhatikan, cacing banyak membuat entry berkaitan dengan wanita. Bukan kerana dia kaki wanita, tetapi entrynya itu khusus untuk menyedarkan kaum hawa itu. Orang kata ada unsur nasihat sikit lah. Lagi satu, dia cuba memahami kehendak dan naluri seorang wanita itu. Mengkaji dari pelbagai sudut ciptaan Allah yang cantik dan indah ni. Baguih dia kan. Tatapi cacing ada jugak selitkan satu dua entry berkaitan lelaki. Untuk rujukan dan panduan seorang lelaki menghadapi kehidupan seharian. 

Satu lagi yang atok suka pasal blog cacing ni adalah kerana dia ada jugak buat entry info-info semasa dan terkini. Pendek kata, kalau singgah kat blog dia ni, mesti ada satu dua ilmu yang kita perolehi. Ok2 sudah. Cacing nak nangis dah tu sebab terharu. Dengan itu, atok menghadiahkan replika cucu pilihan atok ke-17 khas kepada Cacing!!!!







MOh kakak2, abang2, makcik2, uwan2, atok2, adik2...kita kasi terjah blog Cacing ni di [SINI]

12 ulasan:

Park Min Rin berkata...

tahniah cacing.. btw.. napa nama haiwan tu.. hukhuk.. buat takut nak terjah dia punya blog T_T

sahromnasrudin berkata...

atok,,cucu nak mintak duit belanja heheheheee

Mohamadazhan.com berkata...

tahniah kepada cucu pilihan baharu =) akan diterjah lepas nni

faiz berkata...

terjah jgn tak terjah..

liyana berkata...

thniah cucu2 atok..terjah jap

chii berkata...

macam menarik je..say hi hi to cucu atok yg terbaru :D

Suhami Ahmad berkata...

Park Min Rin : Cacing...sila jawab

Suhami Ahmad berkata...

sahromnasrudin : Haa beratur cepat

Suhami Ahmad berkata...

Mohamadazhan.com : Tahniah. Hihi

Suhami Ahmad berkata...

faiz : sila sila...

Suhami Ahmad berkata...

liyana : Sila terjah da follow skalik...i follow.....huhu

Suhami Ahmad berkata...

chii : Say hi hi...no bye bye...hihi

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis untuk berkongsi apo2 yolah dengan mereka di luar sana. Blog ini tidak mewakili mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri melainkan dinyatakan sumber diperolehi. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini. Terima kasih