Jumaat, 9 Disember 2011

Cucu pilihan atok ke - 32

Bicara Mak Dara ; Cucu Pilihan Atok pada minggu lopeh
Cucu Pilihan Atok Recap 1-10
Cucu Pilihan Atok Recap 11-20
Cucu Pilihan Atok ke-32 : ???

Tahniah kepado Bicara Mak Dara kerana berjayo menggenggam status cucu pilihan atok ke-31 pado minggu lopeh. Baiklah, kita teruskan pencarian cucu yang seterusnya. Cucu Pilihan Atok ke 31 di rangkul oleh...
My Rainbow!!!

Empunya blog my rainbow ini adalah hak milik Aziela atau lobih mesra di panggil Kak Aziela. Beliau mula melibatkan diri dalam dunia blog ini sojak Mac 2008. Wanita yang berzodiak Taurus ini juga merupakan seorang ibu, isteri dan juga pekerja dalam sektor sumber manusia di Kuala Lumpur. Trademark blog ini adalah "We may run, walk, stumble, drive or fly...but let us never lost sight of the reason for the journey or miss a chance to see a rainbow on the way. Wah, mendalam maksudnya tu kak. Atok suko! 

Apo yang atok perhatikan, kebanyakan pengisian yang dimuatkan dalam blog ini adalah berkisarkan tentang kehidupan Kak Aziela seharian. Ini termasuklah penceritaan tontang perkara-perkara di pejabat, keluarga dan yang paling ponting atok paling suko entry makan-makan. Gitu. Haha.

Menariknya, Kak Aziela ini seorang wanita yang tabah. Kalau nak tahu jugak, Kak Aziela ni mempunyai kehidupan weekend family. Dio bekojo di Kuala Lumpur, tapi setiap hujung minggu akan balik ke Port dickson dan jugak Melako untuk bersama suami dan anak, sefahaman atoklah kan.

Oleh itu, sebagai penghargaan kerana rajin mengikuti perkembangan blog Apo2 Yolah, dengan ini kami ingin menganugerahkan replika status Cucu Pilihan Atok ke-32 kepada blog My Rainbow!!!






Mai tunggu apo laie, moh la singgah sdan jadi cucu My Rainbow kat [SINI]

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Atok! berapa org senanya cucu atok nih??
Kenapa sampai 30+?? hahah. Family planning ek?
wakakakakakakakakakakak
xD

Aziela berkata...

Ghauuwwww....gugur jantung akak kojap tadi. Subhanallah, tak sangko sangat atok sudi anugerahkan status cucu. Dah majuk dah soblum nie...hahahhaha, tp sodar diri..kono sabar sobab ramai peminat bonar blog atok nie... Tp akak bajet dapek tompek cucu ke 100...heheheh. Up sket pangkat dari jangkaan. Terima kasih atas kesudian atok dan pujian yg melambung tu. Err, nak tambah 1 negeri lagi utk weekend, Kuantan, Pahang. Yess...power renjers jalanan.

Oh yer, utk kawan2, adik2, akak2, abg2..mari..mari...macam2 ada...

kindergartenlibrary berkata...

nak juga !!

Tanpa Nama berkata...

bnyk dah cucu atok haa..ganas sungguh lar..hahaa..

Kamsiah yusoff berkata...

ramainya cucu...cicit dah ada ke belum tok?

Unknown berkata...

Miziey : Itu bulan family planning dah tu....kih kih

Unknown berkata...

Aziela: Huk huk...mokasih kak Aziela kerana sodi menjadi pembaco setio blog ini

Unknown berkata...

Nelly The Strange : Nelly bukan dah jadik cucu atok ko?

Unknown berkata...

Novelgurl : Atok punyo anak-anak la ganass...hihi

Unknown berkata...

Kamsiah : Haa...cicit bolum ado laie...huhu

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis untuk berkongsi apo2 yolah dengan mereka di luar sana. Blog ini tidak mewakili mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri melainkan dinyatakan sumber diperolehi. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini. Terima kasih