Isnin, 15 Ogos 2011

Hari ini post, semalam sampai (kad raya)


Sari berita utama. Proses pengeposan kad raya dan cenderamata cameron  kepada mereka yang berjaya mengharungi perit getir pertandingan anjuran apo2 yolah yang berlangsung selama sebulan tempoh hari akan dilakukan tepat jam 1.08 tengah hari, hari ini.

Menurut sumber yang dipercayai berkata, contest Apo2 Yolah hanya menerima 9 penyertaan sajok (sedeh), namun kesemua sembilan mereka yang masuk, layak memenangi saguhati kad raya edisi katon (kad yang bunyik-bunyik dan ado lampu lip lap xdok, bajet larikk).  

Setelah proses pengampunan pengumpulan alamat kepada mereka yang layak dilakukan pada minggu lepas, cuma 6 orang sajok yang kasi alamat kat email. Dan 2 orang sajok kasi alamat untuk kategori cenderamata cameron (sedeh gak)

Ahli mesyuarat tingkap "Apo2 Yolah" telah memutuskan bahawa hanya mereka yang menghantar alamat sajok akan menerima kad raya dan cenderamata tersebut. Justeru, bagi mereka 6 orang ni...jeng jeng jeng....tunggulah kejutan dalam minggu ni. Hihihi (eh boleh lak pembaca berita tergelak?!)

18 ulasan:

umie mia berkata...

huhuhu mari kite sama2 tunggu posmen ^_^

blog-tips-kurus berkata...

yelaaa... org tak sempat anta. bz la atok oitttt!! :(

faiz berkata...

bagi den jo la atok hadiah tu..dieorng ni xnk hadiah tu..hehe

Aziela berkata...

uishh...berdebar2...

ShalleyshaLina a.k.a ChaLie berkata...

alorhh den terlopeh la tokkk

Azham Vosovic berkata...

Sorry Atok, sy x join contest tu...pukullah saya, hahahah

Zie berkata...

as salam atok

walaupun tak ramai yg menyertai contest atok jangan lah sodih, yang penting ado jugok yg sudi menyertainya hehehe...agaknya kalau atok ni hensem sure konpom ramai penyertaan (oooppppssssss sori ya bukan nak kata atok tak hensem tau).

liyana berkata...

boleh kot..hehe

sory tok x nympat nk join...
maafkn sy tok

Mohamadazhan.com berkata...

salam atok.alamak, terlupa nak bgi alamat.huhu...kesibukkan sangat sekarang..maaf ya, selamat hari raya bakal tiba =)

Suhami Ahmad berkata...

umie mia : Tunggu umie jangan tak tunggu...hihi

Suhami Ahmad berkata...

blog-tips-kurus : Ala, anta alamat je..

Suhami Ahmad berkata...

faiz : Ha rayo nanti claim kat umah atok yo

Suhami Ahmad berkata...

Aziela : Hihi. macam dobaran dapek hadiah umah banglo sebijik kan kak... =P

Suhami Ahmad berkata...

ShalleyshaLina a.k.a ChaLie : Itulah, Alina sonyap yo...

Suhami Ahmad berkata...

Azham Vosovic : Dush dush dush! ok dah...

Suhami Ahmad berkata...

Zie : Hihi...takpo2. Mokasih tau joint contest atok..

Suhami Ahmad berkata...

liyana : takpo, bulan ramadon kena bermaafan kan

Suhami Ahmad berkata...

Mohamadazhan.com : Hey, azhan dah bagi atok pun. Lupo la tu