Jumaat, 22 April 2011

Cucu pilihan atok ke - 10

Mohamadazhan.Com : Cucu pilihan atok minggu lepas

cucu pilihan atok ke-1 : Makcik Rehan
cucu pilihan atok ke-2 : Jiwa Pena Marhean
cucu pilihan atok ke-3 : Mat dan Mina
cucu pilihan atok ke-4 : ShaLLeyShaLina
cucu pilihan atok ke-5 : Mohd Faiz
cucu pilihan atok ke-6 : Zazaw
cucu pilihan atok ke-7 : Tips-Petua
cucu pilihan atok ke-8 : Novelgurl
cucu pilihan atok ke-9 : Mohamadazhan.Com

Sebenarnya malam ni atok ado 3 choice cucu pilihan ke-10 tau.  Masalah eh, atok tak tahu nak review mano satu. Salah satu blog tu, kat header dia tengah menari-nari iklan BE betul2 kat header dia. So, tak cantik klu atok paste header tu kat sini. Then, tunggulah minggu depan. Maka, tinggal dua choice untuk dipilih. Tiber-tiber kebetulan masa atok tulis entry ni, atok terdengar satu lagu diputarkan di radio. Dan lagu itu berkait dengan salah satu nama blog antara dua choice tadi. So, atok terus pilih dia. Cucu pilihan atok pada minggu ini merangkap Cucu Pilihan Atok ke-10 jatuh kepada......................



Blog yang mempunyai tanda dagangan "pabila minda berfikiran" ini milik sepenuhnya Gad1s Soypans yang boleh dilayari hanya dengan menaip http://gad1ss0ypans.blogspot.com/ di kotak carian internet. Dia ni seorang cikgu tau, kalau atok tak silap. Blog ini mempunyai warna tema kehijauan di tambah dengan beberapa adunan warna lain yang minimum. Sudah mempunyai pengikut blog seramai 203 setakat entry ini di tulis. Bentuk tulisan setiap entry yang dipost oleh Gadis Sopan ni lain dari lain. Nak tahu lain dari lain, kau terjah sendiri. Pastu ada macam-macam kaler.

Sepanjang pengamatan atok, gaya penulisan Gad1s Soypans lebih bercorak peribadi. Maksud atok kat sini dia lebih banyak meluahkan perasaannya seharian dalam blog tu. Antara kisah-kisah hidupnya yang ingin dikongsikan bersama kita seharian. Selain itu, Gad1s Soypans tidak lupa untuk mengingatkan kita sekali-kala berkaitan dengan perihal keagamaan. Dia juga ada menyentuh isu kematian, kekeluargaan, percintaan (aceceh....frust 'Ustaz Amirul' nak kawen yo), dan meninggalkan sedikit persoalan kepada kita. Apa yang paling atok suka, entry Gad1s Soypana ni simple but sweet!

Dengan itu, pukulan rendang gendang bertalu-talu ini menandakan Cucu Pilihan Atok Ke-10 telah sah ditabalkan kepada Gad1S S0ypanS !!!













Pokoknya harus ditebang, kau tunggu apa lagi? meh kita ramai-ramai terjah Gad1S S0ypanS dan jadi pengikutnya. Klik [SINI]. Hoyeyyyy!

p/s : Lagu yang atok kebetulan dengar tu "Gadis Melayu~Jamal Abdillah"

14 ulasan:

mcm ni lah berkata...

yo den follow tinggal an jojak utk dijojaki

Unknown berkata...

mcm ni lah : Amboih, lagi pantas dari Watson Nyambek...haa...mokasih singgah umah buruk atok ni yo...atok terjah sekang!

KUREKURE COMEL berkata...

hehehe...gadis ini....hehehe...
mina pun baru je berkenal kenalan dgn dia...hihihi...


tahniah kpd cucu baru..hihihi

sahromnasrudin berkata...

bilolah den berpeluang jadi ahli keluarga atuk..den pun nak jadi cucu atok gak huhuhhhh

~Nabilah~ berkata...

nie ker cucu bru atok....hehehe....jom trjah blog die.....

faiz berkata...

terjah jgn tak terjah..

Tanpa Nama berkata...

oh terjah2.

Unknown berkata...

KUREKURE COMEL : Harap medium cmni leh eratkan perhubungan sesama blogger

Unknown berkata...

sahromnasrudin : InsyaAllah. Atok mesti jadikan kalian sume cucu pilihan. Cuma masa je tentukan k

Unknown berkata...

~Nabilah~ : Haah, cucu pilihan ke 10. Moh terjah!

Unknown berkata...

faiz : ha, apo laie. terjah reramai. Hihi

Unknown berkata...

Novelgurl : >_<

Nurul EL-Huda berkata...

at0k nie.....
nape x msg dulu.....
kan gad1s dh x twu yg gad1s ada at0k.....
heee...
s0wie yep,gad1s x lambat buk0r....
cyg at0k lebih2....

Unknown berkata...

| gad1s s0ypans | : Hihi...ala atok ingatkan GS tahu awal...huhu...xpo, atojk nak ucap mokasih gak kat GS...mokasih jugak sobab selalu singgah umah atok ni tau...hehe

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis untuk berkongsi apo2 yolah dengan mereka di luar sana. Blog ini tidak mewakili mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri melainkan dinyatakan sumber diperolehi. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini. Terima kasih