Khamis, 3 Mac 2011

Audit Negara

Waaahhh....dia dah mai dah. Masihkan kalian mengingati kejadian atok diserang audit JPM tempoh hari? Ha...dah berakhir pun tempoh tu. Sekarang ni atok n opismate menanti dengan penuh debar laporan penuh dorang. Belumpun menerima laporan penuh, semalam atok dapat penggilan dari Puan Siti dari Audit Negara. Dia nak mai selasa ni pulak! Waaaaaa......Tak sampai sebolan aku kena odit, dah mai yang lain. 

Habih dengan kole2 sekali kau bedal


Bermulalah episod sibuk atok balik. Kelam-kabutlah. Ayooo. Itu yolah atok nak cito. Dah cek saman lom? Kalau tak cek baik cek sekarang. Atok nak poie cek ni. Nak tengok baki KWSP laie. Nak hantar perjanjian Ujrah laie. Jangan lupo yo solat....Tataaaa....

19 ulasan:

AngahSayang2314 berkata...

wah tok kau mengalahkan pm yer.... hehehe

Amy Syaquena berkata...

ambpoi dah mengalah pm pulak ha...


p/s: jemput join contest sinar raudah

KUREKURE COMEL berkata...

tok cool...nnti naek somput pulak kang...hihihi....

fyna berkata...

hehehe....cool ok...
berdebar gak klu org audit turun nih...

Salfiza berkata...

ehem2,pasni nak kje kt audit negara plak
bleh g audit opis atok..hoho

Meteoragurlz berkata...

ish2..habislah kalau audit dah dtg..hahaha..mmg kelam kabut ar kan..

faiz berkata...

sibuk btol atok ye org audit nk dtg..

Cik Rimau berkata...

uisshhh.. bznye tok sorg ni.. alamat balik lmbat jela nie.. hehe


ps: kesian kat audit kan..semua org xsuke die.. hak3

Suhami Ahmad berkata...

AngahSayang2314 : Time odit yo ngah atok bizi

Suhami Ahmad berkata...

Amy Syaquena : Huhu. InsyaAllah, t atok joint yo ^_^

Suhami Ahmad berkata...

KUREKURE COMEL : Yolah2...atok cubo cool. Tarik napeh, hombuih...tarik....

Suhami Ahmad berkata...

fyna : Atok macam tak raso apo dah fyna. Sobab setahun 3 kali odit berlainan dtg. Tapi ponek tu yolah

Suhami Ahmad berkata...

Salfiza : Aiyoyo...jangan sal...

Suhami Ahmad berkata...

Meteoragurlz : Itulah. Kadang2 tensen yo kojo dibuek eh

Suhami Ahmad berkata...

faiz : Nak buek camno faiz, dah kojo. Mencik!

Suhami Ahmad berkata...

Cik Rimau : Bukan tak suko, tapi tak seleso buek kojo. Macam2 nak eh, cik rimau

Cik Rimau berkata...

hehe.. cik rimau paham la tok.. sini pon sllu kne audit.. adeh.. tension i..

Suhami Ahmad berkata...

Cik Rimau : Itulah. Kat opis atok setahun ado 3 kali

Cik Rimau berkata...

kat ofis cik rimau xpasti ade berapa kali.. mcm2 jenis audit lak tu.. bia bos2 je mnjawab.. hehe

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis untuk berkongsi apo2 yolah dengan mereka di luar sana. Blog ini tidak mewakili mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri melainkan dinyatakan sumber diperolehi. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini. Terima kasih