Khamis, 12 Ogos 2010

Nur Liyana Zahirah

Seperti dijanjikan, inilah gambar hari pertama Nur Liyana Zahirah dilahirkan ke dunia pada 3 Ogos tempoh hari. Walaupun kabel USB my HP hancus lebus kena lenyek, tapi aku jolok2 gak kasi muat. Then, dapatlah upload pic my daugther fruit. ( entry terdahulu klik di sini )




Lupe lak, yang sinopsis Cinta Semalam tu ese karang masa umur ese 19 tahun sampailah 22. Mase zaman jiwang2. Bahaha. Sape nak ikuti cite tu sampai akhir, jadi la my follower. Nanti tak tertinggal episod. Kalau malas nak skip2, boleh direct baca entry untuk cinta semalam je. Kalian klik kat label then klik "Novel Cinta Semalam.
Pastu baca sampai muntah <-------ko ingat karya ko hebat mcm Lagenda Budak Setan?

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis untuk berkongsi apo2 yolah dengan mereka di luar sana. Blog ini tidak mewakili mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri melainkan dinyatakan sumber diperolehi. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini. Terima kasih