Isnin, 29 Oktober 2012

Teka Teki Sengal

Que & Anne







Que : Banyak-banyak ikan, ikan apa yang paling besar di dunia?
Anne : Eleh, kacang nak mampopp.....ikan paus!!
Que : Salah! Ikan paus goreng tepung! Lagi tebal dan besau!




salah! jawapannya ikan paus bertepung!!!

























Que : Banyak-banyak kuali, kuali apa yang paling besar dalam dunia ini?
Anne : Kuali kawah yang masak kenduri itew lah.
Que : Salah! Kuali yang masak ikan paus tadi!. Bahahahahaha








huwarghhhhh...kenapa aku dapat kembar macam ko!

8 ulasan:

Aziela berkata...

Ikan apa yang berenang, tapi tak boleh bergerak? Ikan hidup tau...

eqbalzack berkata...

Hahahahaha..lawak release stress ni!

blog-tips-kurus berkata...

ikan sadin cap ayam tu sedap!

Gillette Flores berkata...

Hehehe.
Pernah kasi teka-teki ni dekat org :)

Suhami Ahmad berkata...

Aziela : Ikan paus (pause)

Suhami Ahmad berkata...

eqbalzack : Hihi...maseh abg eq singgah bace blog titer

Suhami Ahmad berkata...

blog-tips-kurus : errr....emmm...aaaa

Suhami Ahmad berkata...

Gillette Flores : haaa...musti orang tu tensen macam Anne kan..hik hik

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis untuk berkongsi apo2 yolah dengan mereka di luar sana. Blog ini tidak mewakili mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri melainkan dinyatakan sumber diperolehi. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini. Terima kasih