Isnin, 29 Oktober 2012

Teka Teki Sengal

Que & Anne







Que : Banyak-banyak ikan, ikan apa yang paling besar di dunia?
Anne : Eleh, kacang nak mampopp.....ikan paus!!
Que : Salah! Ikan paus goreng tepung! Lagi tebal dan besau!




salah! jawapannya ikan paus bertepung!!!

























Que : Banyak-banyak kuali, kuali apa yang paling besar dalam dunia ini?
Anne : Kuali kawah yang masak kenduri itew lah.
Que : Salah! Kuali yang masak ikan paus tadi!. Bahahahahaha








huwarghhhhh...kenapa aku dapat kembar macam ko!

8 ulasan:

Aziela berkata...

Ikan apa yang berenang, tapi tak boleh bergerak? Ikan hidup tau...

eqbalzack berkata...

Hahahahaha..lawak release stress ni!

blog-tips-kurus berkata...

ikan sadin cap ayam tu sedap!

Gillette Flores berkata...

Hehehe.
Pernah kasi teka-teki ni dekat org :)

Suhami Ahmad berkata...

Aziela : Ikan paus (pause)

Suhami Ahmad berkata...

eqbalzack : Hihi...maseh abg eq singgah bace blog titer

Suhami Ahmad berkata...

blog-tips-kurus : errr....emmm...aaaa

Suhami Ahmad berkata...

Gillette Flores : haaa...musti orang tu tensen macam Anne kan..hik hik