Jumaat, 13 Julai 2012

Kenapa Dia Bertudung Labuh??

16 ulasan:

blog-tips-kurus berkata...

serba-serbi kena jaga, bukan setakat pakaian luaran sahaja.. :-)

Aziela berkata...

Saper nak jadik pilihan atok, sila ikhlaskan diri pakai tudung labuh dan bawa hati dan jiwa yang bersesuaian dengan imej.

Errr, betolkan tok..? Cucu tolonggg jer... heheheh

Amiin.

Munnafendy berkata...

hati, sikap tu hal lain. yg pnting wanita btudung labuh ni takut Allah, ikut syariat. kalau hati baik, tu kira bonus :)

Hanie Dew berkata...

Calon pilihan atok le ni ciri2 cenggini... =)

pena rozie berkata...

setuju....

Orang Giler berkata...

Apo susoh, kalo xnak pakai tudung laboh sangat, pakai je kotak.... leh gak tutop aurat...

Azham Vsvc berkata...

hehe....Atok suka yg bertudung labuh...alhamdulillah hehehehe!

Ali Kanchan aka Pirate berkata...

Nampak lebih ayu dan manis

Suhami Ahmad berkata...

blog-tips-kurus : Betul, atok setuju!

Suhami Ahmad berkata...

Aziela : Errr.....

Suhami Ahmad berkata...

Munnafendy : Betul tu...itu dah dikira bonus

Suhami Ahmad berkata...

Hanie Dew : Errrr...

Suhami Ahmad berkata...

pena rozie : Kannn

Suhami Ahmad berkata...

Orang Giler : Giteww...yang penting tutup aurat kan

Suhami Ahmad berkata...

Azham Vsvc : Errrr...

Suhami Ahmad berkata...

Ali Kanchan aka Pirate : Nanti Paksu da kawen, ajar isteri macam gini tau

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis untuk berkongsi apo2 yolah dengan mereka di luar sana. Blog ini tidak mewakili mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri melainkan dinyatakan sumber diperolehi. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini. Terima kasih