Sabtu, 14 Julai 2012

Fakta Menarik

Satu-satunya makanan yang tidak akan basi atau rosak adalah madu





Dalam masa 18 bulan, 2 ekor tikus boleh membiak lebih dari sejuta ekor anak tikus




Apakah persamaan antara kalis peluru, printer laser, tangga kecemasan dan wiper kenderaan? Kesemuanya dicipta oleh Perempuan




Menurut ahli sains, manusia akan berhenti bercakap setiap 7 minit





Ngauman seekor singa boleh didengari dalam jarak 3km

20 ulasan:

Aien Alien berkata...

bela singa kat rumah elok jugak ni...buat alarm bangun pagi. sekali aummmm satu kawasan perumahan bangun. hehe

Munnafendy berkata...

perempuan hebat! hihi

man berkata...

thanks for sharing.. good info.

Ca Cik Duyung berkata...

Wah.pompuan wat smua tu.kagum2. :)

Azham Vsvc berkata...

ah...sy tak suka tikus sbb pernah kena sakit kencing tikus tahun lepas....nama saintifiknya adalah leptospirosis....

the malay male berkata...

subur tikus2 ni

Cik Yuyu berkata...

oh yes. mmg menarik. pling suke part madu. its proved. :)

Mr.She berkata...

fakta kedua last tu betul eh? x penah pasan lak. hehe

blog-tips-kurus berkata...

ternyata WANITA sangat petingkan keselamatan.. awat la subur sgt keluarga tikus tu. takde tikus mandul ke??

chii berkata...

pasal tkus tu..tetiba teringt cerita dongeng si peniup seruling :)

Suhami Ahmad berkata...

Aien Alien : Aiyooo...belum lagi aummm, dia dah ngappp

Suhami Ahmad berkata...

Munnafendy : Hihi

Suhami Ahmad berkata...

man : Sekadar untuk berkongsi yo man

Suhami Ahmad berkata...

Ca Cik Duyung : Tahniah pado pompuan...

Suhami Ahmad berkata...

Azham Vsvc : Uihhh...bahaya tu!

Suhami Ahmad berkata...

the malay male : Kan....berjuta-juta lemonande

Suhami Ahmad berkata...

Cik Yuyu : Kan....ngeee

Suhami Ahmad berkata...

Mr.She : Betui tu...

Suhami Ahmad berkata...

blog-tips-kurus : Kadar tikus mandul adolah 1/100...erh

Suhami Ahmad berkata...

chii : Atok pun sama :P

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis untuk berkongsi apo2 yolah dengan mereka di luar sana. Blog ini tidak mewakili mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri melainkan dinyatakan sumber diperolehi. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini. Terima kasih