Isnin, 14 Mei 2012

Teka-teki paling best # 3

Que & Anne

Bulan lepas Que mengenakan Anne lagi pasal teka-teki paling sengal di cekerawala. Nak skodeng klik [SINI]. Ok let start teka-teki minggu ni. Moga-moga ada yang bulih jawab soalan Que nanti...hik hik....



Que : Ada 4 orang awek cun berpayung dengan satu payung tapi nape tak basah?
Anne : Payung dia besaq??
Que : Salah!! Sebab hari tak hujan!

Que : Banyak-banyak kotak, kotak apa yang tak boleh angkat??
Anne : Kotak kontena....
Que : Salah!! Kotak penalti!!!
Anne : 

14 ulasan:

Aziela berkata...

Ok...masih boleh diterima...oklah tu Que....

umie mia berkata...

hehehe sian anne.. tensen dia

Ca Cik Duyung berkata...

hehe..menarik .. :)

dyabunga berkata...

hahaha..memang teka teki paling sengal pun..haha

c'axoera ヅ berkata...

hahahahaha superb sengal!

Mohamadazhan.com berkata...

haha..terbaik..kotak penalti boleh padam ja la..

Mr.She berkata...

kacang je soklan tu.. hakhak :p

Suhami Ahmad berkata...

Aziela : Kan. Que takkan mau mengalah

Suhami Ahmad berkata...

umie mia : Hik hik...tomel kan dia tensen

Suhami Ahmad berkata...

Ca Cik Duyung : Kan =)

Suhami Ahmad berkata...

dyabunga : Tau xpo..nak tempeleng je laju laju kan

Suhami Ahmad berkata...

c'axoera ヅ : Hik hik =P

Suhami Ahmad berkata...

Mohamadazhan.com : huhu :P

Suhami Ahmad berkata...

Mr.She : Kacang kew? hoho