Isnin, 14 Mei 2012

Teka-teki paling best # 3

Que & Anne

Bulan lepas Que mengenakan Anne lagi pasal teka-teki paling sengal di cekerawala. Nak skodeng klik [SINI]. Ok let start teka-teki minggu ni. Moga-moga ada yang bulih jawab soalan Que nanti...hik hik....



Que : Ada 4 orang awek cun berpayung dengan satu payung tapi nape tak basah?
Anne : Payung dia besaq??
Que : Salah!! Sebab hari tak hujan!

Que : Banyak-banyak kotak, kotak apa yang tak boleh angkat??
Anne : Kotak kontena....
Que : Salah!! Kotak penalti!!!
Anne : 

14 ulasan:

Aziela berkata...

Ok...masih boleh diterima...oklah tu Que....

umie mia berkata...

hehehe sian anne.. tensen dia

Ca Cik Duyung berkata...

hehe..menarik .. :)

dyabunga berkata...

hahaha..memang teka teki paling sengal pun..haha

c'axoera ヅ berkata...

hahahahaha superb sengal!

Mohamadazhan.com berkata...

haha..terbaik..kotak penalti boleh padam ja la..

Mr.She berkata...

kacang je soklan tu.. hakhak :p

Suhami Ahmad berkata...

Aziela : Kan. Que takkan mau mengalah

Suhami Ahmad berkata...

umie mia : Hik hik...tomel kan dia tensen

Suhami Ahmad berkata...

Ca Cik Duyung : Kan =)

Suhami Ahmad berkata...

dyabunga : Tau xpo..nak tempeleng je laju laju kan

Suhami Ahmad berkata...

c'axoera ヅ : Hik hik =P

Suhami Ahmad berkata...

Mohamadazhan.com : huhu :P

Suhami Ahmad berkata...

Mr.She : Kacang kew? hoho

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis untuk berkongsi apo2 yolah dengan mereka di luar sana. Blog ini tidak mewakili mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri melainkan dinyatakan sumber diperolehi. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini. Terima kasih