Isnin, 2 April 2012

Teka-teki paling best # 2

Que & Anne
Ok kengkawan, macam mana dengan teka-teki pada bulan lepas?....Frust? Hangin 1 badan?....miahahaha...Nak skodeng klik di [SINI]. Kita teruskan teka-teki berikutnya.

Soalan 1 : Air sembahyang
Que : Ada seorang imam baru lepas ambil air sembahyang, tiba-tiba ada seekor anjing menjilat kakinya. Batal tak air sembahyang imam?
Anne : Batalah sebab anjing jilat kaki imam tu.
Que : Salah! Tak batal sebab anjing tu jilat kakinya sendiri. Muahahahaha....

Soalan 2 : Segitiga
Que : Apa benda apabila masuk segitiga, keluar bergulung?
Anne : Kuih gulung?
Que : Salah!............... Seluar dalam!!!
Anne : 








20 ulasan:

Salwa berkata...

Haha. Teka teki sengal.

~~zana@pb~~ berkata...

hehe...nak main teka teki yg ke 2 tu dgn anak bila dia balik sekolah nanti, mesti pecah kepala dia fikir.

ShalleyshaLina a.k.a ChaLie berkata...

kihkihkih

dyabunga berkata...

haha..yang num 1 tu dya ingtkan batal..rupanya tidak..

mas saari berkata...

sian Anne, jahatlah Que ni! heheheee

little daisy berkata...

LOL... ^__^ pandai btul Que ni bg teka-teki!! heheh

Miziey berkata...

Teka teki kali ini lagi better dan lawak. Hahah.
xD

L berkata...

hehe. teringat balik teka teki nih.. huhuuu


meh tambah ilmu.=)
http://lolz-l.blogspot.com/2012/04/kalau-lah-kita-faham.html

Suhami Ahmad berkata...

Salwa : Erk!...hik hik hik...

Suhami Ahmad berkata...

~~zana@pb~~ : Hoho...ntah2 dia jawab kuih gulung gak tak?

Suhami Ahmad berkata...

ShalleyshaLina a.k.a ChaLie : Menyengih je si calley ni

Suhami Ahmad berkata...

dyabunga : Sekali is cium kakinya sendiri daaa....hoho

Suhami Ahmad berkata...

mas saari : Hihi...Anne selalu kena buli...

Suhami Ahmad berkata...

little daisy : Mengenakan orang dia paling pandai...

Suhami Ahmad berkata...

Miziey : Sebab ado perkataan slua dalam kan....suke lettew

Suhami Ahmad berkata...

L : Haaa...ni musti kes selalu ngonokan kawan la ni kan...

umie mia berkata...

kihkihkih nampak kesengalan kt que.. nakal la que ni sian ane ^_^

Suhami Ahmad berkata...

umie mia : Que memang suko menyakat...

Chenal berkata...

Lawak la..wei

Isabel Diaz berkata...

nk lg.. nk troll pakwe nie.. hahaha.. mcm2 jew dye jwb.. smpi kuwar aik mato dgr jawap'n..

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis untuk berkongsi apo2 yolah dengan mereka di luar sana. Blog ini tidak mewakili mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri melainkan dinyatakan sumber diperolehi. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini. Terima kasih