Isnin, 2 April 2012

Teka-teki paling best # 2

Que & Anne
Ok kengkawan, macam mana dengan teka-teki pada bulan lepas?....Frust? Hangin 1 badan?....miahahaha...Nak skodeng klik di [SINI]. Kita teruskan teka-teki berikutnya.

Soalan 1 : Air sembahyang
Que : Ada seorang imam baru lepas ambil air sembahyang, tiba-tiba ada seekor anjing menjilat kakinya. Batal tak air sembahyang imam?
Anne : Batalah sebab anjing jilat kaki imam tu.
Que : Salah! Tak batal sebab anjing tu jilat kakinya sendiri. Muahahahaha....

Soalan 2 : Segitiga
Que : Apa benda apabila masuk segitiga, keluar bergulung?
Anne : Kuih gulung?
Que : Salah!............... Seluar dalam!!!
Anne : 








20 ulasan:

Salwa berkata...

Haha. Teka teki sengal.

~~zana@pb~~ berkata...

hehe...nak main teka teki yg ke 2 tu dgn anak bila dia balik sekolah nanti, mesti pecah kepala dia fikir.

ShalleyshaLina a.k.a ChaLie berkata...

kihkihkih

dyabunga berkata...

haha..yang num 1 tu dya ingtkan batal..rupanya tidak..

mas saari berkata...

sian Anne, jahatlah Que ni! heheheee

little daisy berkata...

LOL... ^__^ pandai btul Que ni bg teka-teki!! heheh

Miziey berkata...

Teka teki kali ini lagi better dan lawak. Hahah.
xD

L berkata...

hehe. teringat balik teka teki nih.. huhuuu


meh tambah ilmu.=)
http://lolz-l.blogspot.com/2012/04/kalau-lah-kita-faham.html

Suhami Ahmad berkata...

Salwa : Erk!...hik hik hik...

Suhami Ahmad berkata...

~~zana@pb~~ : Hoho...ntah2 dia jawab kuih gulung gak tak?

Suhami Ahmad berkata...

ShalleyshaLina a.k.a ChaLie : Menyengih je si calley ni

Suhami Ahmad berkata...

dyabunga : Sekali is cium kakinya sendiri daaa....hoho

Suhami Ahmad berkata...

mas saari : Hihi...Anne selalu kena buli...

Suhami Ahmad berkata...

little daisy : Mengenakan orang dia paling pandai...

Suhami Ahmad berkata...

Miziey : Sebab ado perkataan slua dalam kan....suke lettew

Suhami Ahmad berkata...

L : Haaa...ni musti kes selalu ngonokan kawan la ni kan...

umie mia berkata...

kihkihkih nampak kesengalan kt que.. nakal la que ni sian ane ^_^

Suhami Ahmad berkata...

umie mia : Que memang suko menyakat...

Chenal berkata...

Lawak la..wei

Isabel Diaz berkata...

nk lg.. nk troll pakwe nie.. hahaha.. mcm2 jew dye jwb.. smpi kuwar aik mato dgr jawap'n..