Rabu, 4 April 2012

Wordless Wednesday # 18

18 ulasan:

inazamri berkata...

mmg elok kongsi rezeki yg Allah beri pada kita.Sama2 rasa.Org kata kalau beri makan pd kucing ..bertambah2 murah rezekinya.

zazaw berkata...

menyentuhhh hati sungguh ni atokk


hmmm hmmmm

Noor berkata...

murah rzki pakcik tu..

Munnafendy berkata...

wpun tu je rezeki dia ttp xkedekut... =)

L berkata...

teringt pada seseorg.. urmm

jom tambah ilmu.=)
http://lolz-l.blogspot.com/2012/04/kalau-lah-kita-faham.html

Aziela berkata...

Atok nie sukaaa sangat menyentuh kalbu tau... Pepagi lagi dah rasa mendungg jer nie...

Rahmah Ram Ram berkata...

speechless tengok gambar ni...sedih dan menyentuh hati la atuk :s

umie mia berkata...

rezeki yang dikongsikan...

Zakaria's daughter berkata...

nice. mulia hatiii atok tersebutttt.
errr tapi tapi diri nih pasti lari lintang pukang bile nmpak kuceng.
ohhh deritaaaaa betull takut kucing.

chii berkata...

mulianya hati org ni...sanggup berkongsi rezeki dgn si kucing

Suhami Ahmad berkata...

inazamri : Kalau lagi banyak kita berkongsi, lagi banyak kita dapatkan.

Suhami Ahmad berkata...

zazaw : Atok pun :'(

Suhami Ahmad berkata...

Noor : InsyaAllah. Amen.

Suhami Ahmad berkata...

Munnafendy : Tapi sesetengah dari kita sanggup buang dari berkongsi dengna orang lain kan

Suhami Ahmad berkata...

L : Teringat kat sapa tu

Suhami Ahmad berkata...

Aziela : Itulah atok pun sayu tengok gambar ni. Sekadar perkongsian kita bersama

dyabunga berkata...

terharu dgn pic ni tok..

Suhami Ahmad berkata...

dyabunga : Sedih kan