Rabu, 29 Februari 2012

Wordless Wednesday # 14

26 ulasan:

blog-tips-kurus berkata...

dal wau sin alif..

LadyBird berkata...

kalau dosa itu boleh padam seperti kite memadan tulisan dengan getah pemadam........

(ayat tergantung)

UniMeOw berkata...

pemadam dosa: astaghfirullah..

memang patut diamalkan pada hari rabu, (n setiap hari pun..) 1000x...

~SaL IjOu~ berkata...

kalaulah semudah itu dosa dipadamkan,kan~
sy pernah baca pasal cerita paku di dinding..pengibaratannya bila dicabut paku itu, ada kesan yg tertinggal..kesan dosa lalu..penuh iktibar cerita itu tp dah lupa kat mana baca~

faiz berkata...

dosa bley dipadam dgn taubat..

Miziey berkata...

Padam "s" it'll b doa. Erk?! doesnt make sense? ok tenkiu. Hihi.
:D

Munnafendy berkata...

kalaulah semudah itu...ermmmmmm

umie mia berkata...

perbanyakkan istigfar

Ca Cik Duyung berkata...

perbanyakkan doa..insyaALLAH dosa kita boleh terhapus kan..sekali istighfar xsilap ca 1 bintik hitam dihati juga akan hilang insyaALLAH..

sahromnasrudin berkata...

nak tambah ke nk kurang hihihhhhh

Zakaria's daughter berkata...

tulisan boleh la tok pakai eraser :D

dose kene lah tobat kan kan kan kan kan mohon keampunan.

Jue berkata...

nasib dosa bkn semudah itu utk dipadamkan
kalau tidak, xtau apa nak jd

Si BuDaK KaChAk berkata...

byk2kn melakukan kebaikan dan taubat utk memadam dosa...

Suhami Ahmad berkata...

blog-tips-kurus : D.O.S.A

Suhami Ahmad berkata...

LadyBird : Pasti ramai yang tak sogan silu buek doso

Suhami Ahmad berkata...

UniMeOw :
",)

Suhami Ahmad berkata...

~SaL IjOu~ : Atok baco diinternet. Memang penuh pedoman cito tu kan

Suhami Ahmad berkata...

faiz : Ye betul

Suhami Ahmad berkata...

Miziey : Motep??

Suhami Ahmad berkata...

Munnafendy : Kompem ramai yang nak buat dosa kan

Suhami Ahmad berkata...

umie mia : Itulah...

Suhami Ahmad berkata...

Ca Cik Duyung : InsyaAllah...amin

Suhami Ahmad berkata...

sahromnasrudin : Kurangkan dosa, tingkatkan pahala....hehe

Suhami Ahmad berkata...

Zakaria's daughter : Kono banyakkan beramal kan

Suhami Ahmad berkata...

Jue : Ramai yang suka buek doso

Suhami Ahmad berkata...

Si BuDaK KaChAk : Betul tu, atok setuju