Rabu, 8 Februari 2012

Wordless Wednesday # 12

Lokasi : Pekan Rabu, Alor Setar

28 ulasan:

~SaL IjOu~ berkata...

nota2 ape tu tok?~

Chenal berkata...

cam nie la..maso nak exam SPM dulu2

misz_eyza berkata...

ini bukan ker nota pak cik yg jual bahulu tue?

pena rozie berkata...

ape tu??? memo ke???

sahromnasrudin berkata...

mmg kono dgn hari rabu tok????

Munnafendy berkata...

cis...perosak alam =.=*

mas saari berkata...

mencacatkan permandangan je...

Zul n Azizi Boarding Pets berkata...

Atok,

apa citer dgn 50 cucu pilihan atok ye....sajo tanya ni ha....hehehehe

Ca Cik Duyung berkata...

nota apekah?? zaman study pon ca x buat gini.hehe

KaK LimAh Si SupiR berkata...

huhuhu..teringt kt pekan rabu..dlu2 slalu dtg sini dgn membe2 :P

Ahmad Sabree berkata...

nice ") nice ") like :) like :)

http://shaberry92.blogspot.com/

http://sabryoppa.blogspot.com/

yad'z berkata...

bagus.. penyampaian melalui nota.. hukhuk........ ==

#tak penah jejak kaki kat pekan rabu..

chii berkata...

errr...nota apakah itu

dill berkata...

nota sejarah, matematik tambahan, biologi, kimia, fizik

dan yang sewaktu dengannya

dill.

Suhami Ahmad berkata...

~SaL IjOu~ : Ini kato2 perangsang yang ditampal kat dinding di pekan rabu

Suhami Ahmad berkata...

Chenal : Err...bertampal an satu umah yo x

Suhami Ahmad berkata...

misz_eyza : Haa...inilah notanya!...hihi

Suhami Ahmad berkata...

pena rozie : Ini kato2 perangsang

Suhami Ahmad berkata...

sahromnasrudin : Kan. Itu yang atok publish ari robu tu...hihi

Suhami Ahmad berkata...

Munnafendy : @_@

Suhami Ahmad berkata...

mas saari : Tapi kata-kata situ mmg mengasyikkan

Suhami Ahmad berkata...

Zul n Azizi Boarding Pets : Setiap ari jemahat ado...

Suhami Ahmad berkata...

Ca Cik Duyung : Ni kato2 semangat

Suhami Ahmad berkata...

KaK LimAh Si SupiR : Macam2 barang yang jual kat situ kan

Suhami Ahmad berkata...

Ahmad Sabree : Mekasih =)

Suhami Ahmad berkata...

yad'z : Dalam bahaso melayu & Inggeris...

Suhami Ahmad berkata...

chii : Kato2 perangsang

Suhami Ahmad berkata...

dill : Err...

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis untuk berkongsi apo2 yolah dengan mereka di luar sana. Blog ini tidak mewakili mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri melainkan dinyatakan sumber diperolehi. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini. Terima kasih