Sabtu, 4 Februari 2012

Ganymede merupakan bulan planet Musytari adalah bulan terbesar di dalam sistem suria kita iaitu lebih besar dari planet Marikh.





Penduduk Iceland mengambil coca cola lebih banyak dari negara-negara lain.




Latte dalam bahasa Itali adalah susu.




Llanfairrpwllgwyngyl lgogercycwhy rndrobwlll adalah nama sebuah tempat di Wales Utara.




Susu sebenarnya lebih menyerupai makanan daripada minuman.

22 ulasan:

Salwa berkata...

panjangnyer name sebuah tempat. Fakta betul ke ni??

faiz berkata...

xde nama lain ke negara tu..

Miziey berkata...

Watdefish nama dkt wales tu. Baik tuka gi WTF jer. Kah3.
xD

Btw, asal smua komen sal nama tu ek? hahah.

Ca Cik Duyung berkata...

cmano nak sebut nama tempat tu tok?? panjang bebenor..

Azham Vosovic berkata...

Selamat Bercuti Atok!

mas saari berkata...

fakta yang menarik!

umie mia berkata...

unik betul nama tempat tu.. bebelit lidah ummie nak nyebutnye ^_^

dill berkata...

panjang btul name tempat tu. nak sebut pun tak reti

dill.

KaK LimAh Si SupiR berkata...

aiyooo..nk sebut mcm mane name tmpt tuuu..ce atok aja sket sebut mcm mane

~SaL IjOu~ berkata...

sy suka nescafe latte!~ ^^

little daisy berkata...

okay, lepas ni kena cakap... 'saya nak makan susu' bukan 'minum susu'?! :D

Suhami Ahmad berkata...

Salwa : Haah, kalau tak silap atok ado laie namo tompek laaagi panjang

Suhami Ahmad berkata...

faiz : Ontahlah, rasanya sebab sonang nak ingat x?

Suhami Ahmad berkata...

Miziey : Miahahaa...atok pun x tahu asal suma komen ittew

Suhami Ahmad berkata...

Ca Cik Duyung : Hoho...atok pun tak tahu nak nyobut nyo

Suhami Ahmad berkata...

Azham Vosovic : Mokasih Azham

Suhami Ahmad berkata...

mas saari : Sekadar berkongsi =)

Suhami Ahmad berkata...

umie mia : Hihi, atok punyo lidah bersimpul dah

Suhami Ahmad berkata...

dill : Apatah lagi atok nyebutnya

Suhami Ahmad berkata...

KaK LimAh Si SupiR : Errr.....atok tak gheti

Suhami Ahmad berkata...

~SaL IjOu~: Wah, patutlah puteh melepak

Suhami Ahmad berkata...

little daisy : es, tepat...~ngeeeeee