Selasa, 27 Disember 2011

Blog Apo2 Yolah Dah Cecah Sejuta Pelawat!!!

Assalammualaikum dan peace yo!,


Sokor ke hadrat Illahi di atas limpah kurniaNya dapatlah diberikan kesempatan dan kesihatan pado atok untuk terus berblog hampir duo tahun tak lamo laie. Dan atok amat bertuah kerano blog berlumut atok ni dah pun mencocah sejuta pelawat sojak diterbitkan!

Sesungguhnya tanpa Ecah, atok takkan berdiri di situasi sekarang. Sokongan padu dan tak berbolah bagi dari Ecah telah membuatkan atok terus merepek sehingga kini. Makno eh atok tak syok sendiri la kan. Walaupun atok sodar, jumlah pelawat yang singgah kat blog ni takdolah cocah beriban sehari, tapi atleast atok berbanggo walaupun yang datang tu cumo 10 orang cucu. Atleast ado orang nak baco blog ko kan daripado takdo. Ni yang nak nangih ni.

Oleh itu, atok nak "paste" kan nombor jumlah pelawat yang singgah kat teratak buruk atok ni sebagai kenang-kenangan di maso tuo sok....








Ini dia...


Kan. Tulah, tak cayo cakap atok.
Eh kojap!!!.......... mano "0" lagi satu????








Errr....emmm....ish....belum sejuta lagik........


Ayarkkkk!!!

33 ulasan:

~SaL IjOu~ berkata...

loh..baru nak ucap tahniah tadik~ ;p

Princess Fiona Bini Shrek berkata...

atokkk!!lama xjumpa..sobss..

erk..kecik baru je nak ucap tahniah tadik..=.=

apa2 pon.tahniah jugok la kat atok n the gang yo..tehee

mas saari berkata...

heheheheee.. tak sejuta pun takpe, janji atok dan femes!

Papa PUSS berkata...

salam

aduh atuk.. Ecah tetipu rupenya..
Takpo eh atoknya, 10 org dlm
sedunia.. baguih laa..

#atok meihla bela arnab..
Sonang ajo bela arnab
dr bela cat.. ;)

Novelgurl berkata...

hahha..ap r

mekjangok berkata...

tahniah tok..itu maknanya tuah ayam nampak di kaki..tuah atok tak sape tahu..hehehe

azwa amani berkata...

uisshh..best lah ai blog ni..buleh esey cakap nogori.. wuhuhuhu :)

Hanie_Dew berkata...

tak ape la atok. kitorag setia support atok. rocckk atok...

Munnafendy berkata...

ehhh dapat 100ribu PV pun nk cakap tahniah jugak.. =)

Chenal berkata...

ehh iyo ko..udah sejuto pelawat? kalo sejuto..kiro atok dh menjadi jutowan lah yoo! TERBAEKKK!

faiz berkata...

ciss...kaki kencing..heheh..gurau je..

Mohamadazhan.com berkata...

hehehe.lawak ja atok ni.xpa.target atok =)

Nalisa Syahira berkata...

walaupun tak cecah pun sejuto , nk jgk ler ckp gudluck , hehe ,

Jue berkata...

Hahaha aku adalab tipah tertipu, tipu tertipah haha
Tp gile ah dah 100k++, aku sndri x cecah lg hihi

chii berkata...

alaa...x sampai sejuta skalipun..chii tau..blog atok skrg ni mmg da ramai org masuk..tahniah tok :)

umie mia berkata...

tahniah tok.. 100k pun byk tu.. hopefully angka tu akan menaikkan lagi semangat atok utk berblog ^_^

Ca Cik Duyung berkata...

ok la tu tok..ramai tu 100k..ca ni nak capai 100k somput..huhu

Hanie_Dew berkata...

dalam byk2 jawapan entry burung. jawapan atok paling cool. burung keyalang. yang megah lagi unik.

dill berkata...

ish ish ish..atok2..matematik ni kene poslish lagi

dill.

Zul Fattah berkata...

apela atok ni..? buat suspen je?

Cik Yuyu berkata...

tahniah awal2 buleyh tok? :) atok bikin surpriseeee laaa. :)

Suhami Ahmad berkata...

~SaL IjOu~ : Hihi...ucap yo...

Suhami Ahmad berkata...

Princess Fiona Bini Shrek : Itulah, lamo tak singgah. Majuk la cenggini

Suhami Ahmad berkata...

mas saari : Ish, atok mano ado pemes...

Suhami Ahmad berkata...

Papa PUSS : Nanti atok nak dok umah sewo atok nak bolo lah...

Suhami Ahmad berkata...

Novelgurl : Hik hik....

Suhami Ahmad berkata...

mekjangok : Hihi...mokasih mekjangok

Suhami Ahmad berkata...

azwa amani : Selamat datang ke umah buruk atok =)

Suhami Ahmad berkata...

Hanie_Dew : Macih Hanie_Dew =')

Suhami Ahmad berkata...

Hanie_Dew : Macih Hanie_Dew =')

Suhami Ahmad berkata...

dill : Sah kono polish

Suhami Ahmad berkata...

Zul Fattah : Ala, atok sajo nyakat

Suhami Ahmad berkata...

Cik Yuyu : Atok suko propa..hik hik

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis untuk berkongsi apo2 yolah dengan mereka di luar sana. Blog ini tidak mewakili mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri melainkan dinyatakan sumber diperolehi. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini. Terima kasih