Rabu, 23 November 2011

Wordless Wednesday # 4


Bahana Arak sampai tertido di longkang

Ayat 90, surah al-Maidah.

Firman Allah bermaksud: “Wahai orang yang beriman sesungguhnya arak, judi, berhala dan bertenung nasib adalah perbuatan keji dan termasuk perbuatan syaitan. Maka jauhilah perbuatan-perbuatan itu agar kamu mendapat kejayaan."

14 ulasan:

sahromnasrudin berkata...

mana atok dpt pic nie

chii berkata...

confirm ke tok dia tdo?? ke da 'tdo' terus ni..len macam je picnya

zoe berkata...

menggelikan betul la tok...!!

teacher bonda berkata...

aiyak!!!ingatkn tdo selama2nya..geli btol..

LadyBird berkata...

maka.. jauhilah perbuatan yang mungkar..

Azham Vosovic berkata...

aiyyyoo...bukan kt Msia kan ni?

c'axoera berkata...

errkkkkk ???? hidup ke lagi tu eyh?

Suhami Ahmad berkata...

sahromnasrudin : Atok buek carian gugel "bahana arak"

Suhami Ahmad berkata...

chii : Itu yang atok kompius tu. Tapi menurut sumber blog asal, dio koba tido

Suhami Ahmad berkata...

zoe : Kan. Kalau dah mabok todi punya pasal, mano2 pun sanggup tido

Suhami Ahmad berkata...

teacher bonda : Atok raso cukup 3 jumaat tadah botol arak, boleh tido betul2 tu.

Suhami Ahmad berkata...

LadyBird : Pesanan kita bersama

Suhami Ahmad berkata...

Azham Vosovic : Atok raso kat Malaysia tu. Dari segi binaan longkang macam kat Mesia

Suhami Ahmad berkata...

c'axoera : ATok tak sompek cek denyutanm jantung dio..huhu