Rabu, 26 Oktober 2011

Wordless Wednesday # 3

Kazemi, muslimah di London dipukul kerana mempertahankan menutup aurat. Kita??

14 ulasan:

Salwa berkata...

Besar perjuangan mereka.

faiz berkata...

kalo org kita lagi nk back up org yg tak tutup aurat ni..siap kata biarla dia blom smpi hidayah lagi..

Zul Fattah berkata...

ini kerana dia bertudung, kerana Allah.. bukan kat malaysia.. betudung kerana fesyen

chii berkata...

aduhai..sampai camtu skali dia kena pukul..kejam betul la

Azham Vosovic berkata...

fuh, sakit tu.,..

tak pa...sakit dunia....

rozeeta rashid berkata...

aduhh. kejamnya.

teacher bonda berkata...

kijam betoi la..

Suhami Ahmad berkata...

Salwa : Ada ganjarannya tu, insyaAllah

Suhami Ahmad berkata...

faiz : Jangan dah sampai ajal baru nak insap udah la

Suhami Ahmad berkata...

Zul Fattah : Kan. Hebat dugaan diorang

Suhami Ahmad berkata...

chii : Memang kejam. Agak2 kita kat Malaysia ni baru gertak dah terbang tudung tu kan

Suhami Ahmad berkata...

Azham Vosovic : Dunia ni sementara je kan. =)

Suhami Ahmad berkata...

rozeeta rashid : Kesian kan

Suhami Ahmad berkata...

teacher bonda : Apalah salah budak tu kan. Pakai tudung pun kena tibai