Jumaat, 16 September 2011

Wordless Friday # 2

22 ulasan:

Azham Vosovic berkata...

Atok...sorry minggu ni sy sgt sibuk.... rindu nak blogging mcm dulu.....

~SaL IjOu~ berkata...

meoww~~

Novelgurl berkata...

ala meow2..jangan r takut..sini2..hehe

ORLANDO AHMAD berkata...

aauuuuuuuuuuuuummmmmmmmm

little daisy berkata...

bulat nyer mata dia.... ^_^

Salwa berkata...

teringat mendiang miu miu (name kcuing saye dulu) saye.huhu.

blog-tips-kurus berkata...

arwah kucing saye hitam putih-semangat Pahang!

Zul Fattah berkata...

atok.. kucing tu ada mata 4 r.. alien ke?

dill berkata...

cak!

dill.

::budak:: berkata...

atok rembat kucing sape tu? hehe

faiz berkata...

atok...apo yg kucing tu skodeng tu..

Suhami Ahmad berkata...

Azham Vosovic : Atok paham. Orientasi kan

Suhami Ahmad berkata...

~SaL IjOu~ : Aummmm,,,erk

Suhami Ahmad berkata...

Novelgurl : Larekk miowww...larekk

Suhami Ahmad berkata...

ORLANDO AHMAD : Chaittt!! itu bunyi serigala laa

Suhami Ahmad berkata...

little daisy : Macam mata atok

Suhami Ahmad berkata...

Salwa : Mendiang....dah mati ek...

Suhami Ahmad berkata...

blog-tips-kurus : Kucing btk pun da mati ek

Suhami Ahmad berkata...

Zul Fattah : Dia kembar tak berapa nak iras

Suhami Ahmad berkata...

dill : Erk!

Suhami Ahmad berkata...

::budak:: Kusim kakak gugel

Suhami Ahmad berkata...

faiz : Dio skodeng faiz mandi

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis untuk berkongsi apo2 yolah dengan mereka di luar sana. Blog ini tidak mewakili mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri melainkan dinyatakan sumber diperolehi. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini. Terima kasih