Khamis, 22 September 2011

Status FB # 22092011

"Jangan jadi seperti tin kosong, kalau tin tu dah kosong buanglah kat tong kitar semula"

maksudnya~
Cakap ke main bagus tung tang tung tang, walhal isi pun tak dak. Membangkang orang nombor satu, tapi bila suruh buat ternganga-nganga macam mulut buaya tengah bersidai bawah matahari. Eloklah jadi seperti ubi. Ubi tu diam-diam pun, dia tetap berisi. Cuma ubi ni memang dari dulu lagi, dia suka rendahkan diri sebab dia pun duduk underground.



34 ulasan:

IMANSHAH berkata...

tanam ko ubi tu

~SaL IjOu~ berkata...

ubi robus pun sodap kan tok~ ^^

org mcm tu mmg bakat dia pung pang pung pang membangkang je..buat kejenye x gheti~

sahromnasrudin berkata...

tin kosong banyak kt uma sy..tin susu hahahahaa

Hanie_Dew berkata...

nak jadi seperti ubi tapi ubi tu gemok gemok. cucu tak nak gemok atok.

Novelgurl berkata...

baik jdi ubi drpd tin..tin menyemak ubi leh mkn ..ek ? XD

KuNanGKuNanG berkata...

sedapnye ubi ni wat tapai...

umie mia berkata...

stuju2 ^_^

ORLANDO AHMAD berkata...

tin kalo jual ade harga gak...

Aziela berkata...

pergh...ilimiah sungguh... Terbaeekkk..

EzayHadry berkata...

tengok ubi keliur tau..dah la musim hujan.

nyanyisunyi berkata...

betul3x..ubi dahlah low profile tp banyak jasa..dan banyak guna..

faiz berkata...

tin kosong org guna sekarang utk jual...

~~zAnAfAhMi~~ berkata...

alamak tok, tersilap 'like' la, guna account fb anak pulak dah....tak kesah la tok ye, dendiam je la...mcm ubi tu!

3no gr33ny berkata...

btol2...huhui..
mnyampuk xbagi salam lak hamba ni

chii berkata...

uiks..macam marah kan sumone je atok ni

Azham Vosovic berkata...

yes.....atok kembali mengganas.....keep this blog updated, not outdated hehehehe.....

little daisy berkata...

sedapnyer ubi...lama tak makan ubi rebus cicah kelapa parut. rebus kan satu atok! huhuhu...

Suhami Ahmad berkata...

IMANSHAH : Haah, itulah ubi atok. bley?

Suhami Ahmad berkata...

~SaL IjOu~ : Tahu xpo. Atok kureng berkenan sikit ngan orang cmni

Suhami Ahmad berkata...

sahromnasrudin : Chaiitt!

Suhami Ahmad berkata...

Hanie_Dew : Jadilah ubi kurus. Macam atok. Bley?

Suhami Ahmad berkata...

Novelgurl : Yesza! Atok setuju tu

Suhami Ahmad berkata...

KuNanGKuNanG : BUlieh ek? ATok tak pernah rasa lagi

Suhami Ahmad berkata...

umie mia : Kan ummie kan

Suhami Ahmad berkata...

ORLANDO AHMAD : Ubi lagi mahai....sekilo dah boleh beli choki2 sebundle

Suhami Ahmad berkata...

Aziela : Mokasih kak Aziela

Suhami Ahmad berkata...

EzayHadry : Haiyooo..harus atok pun keliur

Suhami Ahmad berkata...

nyanyisunyi : Kan. Tapi kadang2 orang tak pandang pun dia sebab duduk bawah tanah

Suhami Ahmad berkata...

faiz : Kalau yang boleh jual la

Suhami Ahmad berkata...

~~zAnAfAhMi~~ : Hihi....takpo2...

Suhami Ahmad berkata...

3no gr33ny : Hah, bagi salam copek...huhu

Suhami Ahmad berkata...

chii : Atok tak tujukan kat sesapa pun tau

Suhami Ahmad berkata...

Azham Vosovic : Aummmmmmm! erk

Suhami Ahmad berkata...

little daisy : Sedap kan. Lama atok tak makan.