Rabu, 24 Ogos 2011

Remaja







ok, boleh muntah sekarang.

16 ulasan:

blog-tips-kurus berkata...

'REMAJA' salah model ni.. ;)

NUR HIDAYAH berkata...

Hahahahaha..nice tuk...hahahah...buat kan nonor satu boleh? rajin bebonar!! hahahah..hebatt..!!

RATU QASEH SAIFUDIN berkata...

erk..edisi taon bila ni?..=P

Aziela berkata...

perghh..ingatkan mamat exist zaman muda2 dulu..? heheheh.. Terbaeeekkk

faiz berkata...

hahah...atok mmg dah teringin sgt jadi model ke ni..

Zaujah Encik Mamat berkata...

erk! gulp ! speechless... mujur tak pernah baca majalah ni.. so tak tau ler :p

KuNanGKuNanG berkata...

atok ke 2?glamor seh...he3..sori lupa bagitau atok, kad raya atok dah sampai...time kasih..:)
tunggu nanti sy balas kada aya tu ye.tp rasenye mesti sampai lambat cikit..sori ye tok..

Azham Vosovic berkata...

muka budak2 lagi hahaha

Suhami Ahmad berkata...

blog-tips-kurus : Keluaran terhad tau. 50 unit je terjual

Suhami Ahmad berkata...

NUR HIDAYAH : NOnor tak leh letak under majalah remaja...kena letak under majalah muslimah..bley?

Suhami Ahmad berkata...

RATU QASEH SAIFUDIN : Tahun gajah

larekkkkkkkk

Suhami Ahmad berkata...

Aziela : Atok pengsan sepanjang hari

Suhami Ahmad berkata...

faiz : Ngeeee......

Suhami Ahmad berkata...

Zaujah Encik Mamat : HIhi...sampai tertelan air luiq...mujur x muntah =P

Suhami Ahmad berkata...

KuNanGKuNanG : Kad raya pun dah sampai..thanks tau.... =)

Suhami Ahmad berkata...

Azham Vosovic : Yelah, kata remaja...

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis untuk berkongsi apo2 yolah dengan mereka di luar sana. Blog ini tidak mewakili mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri melainkan dinyatakan sumber diperolehi. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini. Terima kasih