Isnin, 16 Mei 2011

Reka Bentuk Bangunan Masa Hadapan


























14 ulasan:

faiz berkata...

cantik btol kan..tapi sempat ke saat tu...dunia pon dah semakin tua..

liyana berkata...

bahaya kot..mcm x stabil jer..huhu..

sahromnasrudin berkata...

tunggu bangunan bentuk kepak huhuhhh

CT NoArIzAh ArIs berkata...

Assalam...sy setuju dgn FAIZ...sompek ko tokkkkk ???

| gad1s s0ypans | berkata...

at0k....
bgunan cam tue gad1s leh wat.....
hikhik....

c(:

chii berkata...

perghh..gempak seh..

tp yg kt air terjun tu..mcm..errr...selamat ke..skali air deras..abih berderai

Shahrul Izwan berkata...

cantik3!
tapi design je la..
xtau la betoi2 ada ke x! hehe..

Suhami Ahmad berkata...

faiz :Wallahualam lah faiz....atok pun tak tahu

Suhami Ahmad berkata...

liyana : Nak2 yang kat air terjun tu kan?

Suhami Ahmad berkata...

sahromnasrudin : Pastu leh terbangkan. Bernas gak idea sahromnasrudin tu

Suhami Ahmad berkata...

CT NoArIzAh ArIs : Atok pun raso tak leh jawab tu. huhu

Suhami Ahmad berkata...

| gad1s s0ypans | : Aiyoooo...atok respect kat GS..hihi

Suhami Ahmad berkata...

chii : Bukan setakat berderai, habis terbang tak tinggal bangkai, erk

Suhami Ahmad berkata...

Shahrul Izwan : Mungkin dari imiginasi ni boleh jadi kenyataan kan

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis untuk berkongsi apo2 yolah dengan mereka di luar sana. Blog ini tidak mewakili mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri melainkan dinyatakan sumber diperolehi. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini. Terima kasih