Ahad, 17 April 2011

Lawak Lebai

Apolah dosa kawan. Niat nak bersenam untuk menyihatkan badan. Sekali di putar eh kelajuan tahap maksimum. Menjerit-jerit merayu si kawan. Atok tak sanggup nak cerito. Ha kau layan lah sendirik...



18 ulasan:

Novelgurl berkata...

ouh y nie..haha..jht tol jurulatih tu.

teacher bonda berkata...

kihkihkih...
sian kt lebai malang tuh kan tok..

faiz berkata...

kurang ajar btol trainer tu...kalo den tu mesti dah tersungkam dah tu..

daylachan berkata...

dala pkai kain kan...haha

| gad1s s0ypans | berkata...

heeee,

teringin gad1s nk wat cm tue kt at0k.......

c(:

apis of art berkata...

hahaha... pecah perut aku. atok,den dah tuka setting.. sekarang bleh comment kot..

Salfiza berkata...

kalo nak gelak buleh tak atok?hoho
tp kesian pula...huhu

Suhami Ahmad berkata...

Novelgurl : Kok atoklah, dah tersombam ke dinding tu

Suhami Ahmad berkata...

teacher bonda : Haah...adei...xdo kojo buek kojo...

Suhami Ahmad berkata...

faiz : Samo ngan atok..kih kih

Suhami Ahmad berkata...

daylachan : Nasib baik tak kain pelekat, kalau kain pelekat.....la la la la...

Suhami Ahmad berkata...

| gad1s s0ypans | : Kalau GS buek camtu kat atok, kompem tertanggal kepala lutut

Suhami Ahmad berkata...

apis of art : Itulah, terkangkang2 pak arab tu...ha, atok terjah

Suhami Ahmad berkata...

Salfiza : Golak yo! tompi jangan golak kuek2....hihi

KUREKURE COMEL berkata...

hahaha..sengal....kemain laju lg..hehehe...

Suhami Ahmad berkata...

KUREKURE COMEL : Hihi, nasib bek tak terlampung ke dinding

Cik Rimau berkata...

haha.. sian die.. atok la jahat.. buli die.. hehe

Suhami Ahmad berkata...

Cik Rimau : Mano ado atok buli dia...huhu

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis untuk berkongsi apo2 yolah dengan mereka di luar sana. Blog ini tidak mewakili mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri melainkan dinyatakan sumber diperolehi. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini. Terima kasih