Rabu, 27 April 2011

Husband vs Wife

Aunite Mei Mei


Assalammualaikum and good morning. Ha...dun play-play aa....Auntie is a muslim. In this segment which is call as "Auntie Mei Mei dan English", auntie would like sharing with you guys about funny situation between husband and wife. Please take note, this is a joke and not related whether life or dead. That it! Ok, if you guys dont understand what the  ** conversation about, please open your dictonary like auntie did. Huhu. Lets enrich our  english education together-gether!! Hoyeyyyy



































14 ulasan:

~Nabilah~ berkata...

hahaha...lawak la...macam2 betul kerenah suami isteri ni...asyik2 kutuk antara satu sama lain....

Ali Kanchan berkata...

kekkekekek bagus2. menceriakan idup saya heheh

Novelgurl berkata...

hahahha..lawak2 ~ tak phm =.="
ce translate sket hak2.

faiz berkata...

pemahaman omputih den mmg lemah..hehe

blog-tips-kurus berkata...

habisla institusi keluarga..

AngahSayang2314 berkata...

kah3x kalau macam nie selalu habis la...atokk oiii

KUREKURE COMEL berkata...

hehehe....sengal...mcm ragam..aduii..
kalau mina la...kompem dpt sekeh dri mat...hihihi

Suhami Ahmad berkata...

~Nabilah~ : masing2 nak menang kan

Suhami Ahmad berkata...

Ali Kanchan : Hihi...macih singgah

Suhami Ahmad berkata...

Novelgurl : T.T
NG translate kat gugel..hehe

Suhami Ahmad berkata...

faiz : Samo ngan auntie mei mei

Suhami Ahmad berkata...

blog-tips-kurus : Kat Malaysia dah ado lum gak eh?

Suhami Ahmad berkata...

AngahSayang2314 : Jahanam klu dapek camni kan

Suhami Ahmad berkata...

KUREKURE COMEL : Ala, x pe mina...sekeh manja...hehe

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis untuk berkongsi apo2 yolah dengan mereka di luar sana. Blog ini tidak mewakili mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri melainkan dinyatakan sumber diperolehi. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini. Terima kasih