Sabtu, 9 April 2011

Fakta Menarik

Ada 318,979,564,000 kemungkinan kombinasi pembukaan pertama pada catur.






Ada lebih 300 bakteria pembentuk karies gigi





Harimau adalah yang terbesar dalam keluarga kucing




Pokok kelapa membunuh 150 orang setiap tahun. Labih banyak dari serangan ikan yu





Daerah kutub tidak mendapat cahaya matahari selama 186 hari dalam setahun.

15 ulasan:

chii berkata...

mak aih..byk gler step utk mulakan langkah pertama main chess..chii da lupa da mcm mana nak main chess

ehda berkata...

pkok kpla boley mmbunuh jgk.... btul gak erk buah lruh ke bwah sah2 timpa org yg duk kt bwah pkok 2.

fakta menrik larhH

ehda berkata...

klapa jd kpla la haha...sorry~

Novelgurl berkata...

boleh bela harimau pas nie..haha.

KUREKURE COMEL berkata...

tok...harimau masuk dalam keluarga kucing ke...

bru tau ni...hehehe...


buah kelapa sedap diminum..
tp kalau buah kelapa atas pokok..
mmg tak sdap dah rasanya kalo kena t'hempp kepala..hahaha...

faiz berkata...

mmg kurang ajar btol pokok kelapa...asik bunuh org je..hehe

| gad1s s0ypans | berkata...

heee faiz:
pkok kelapa tue ckit hari lg mst kena hukum gantung smpai mati ann....???
[via jwb bg pihak at0k]

weeee.....
c0e at0k,gad1s dtg terjah.....

Wafiy Suzly berkata...

taknak tnya sal fakta,nak tnya waghih tu ape? bahasa arab?

ko waghih hok oghe panggil 'waris' tu? bahaso kelate?

Suhami Ahmad berkata...

chii : Dah lamo gak atok tak main menatang tu chii

Suhami Ahmad berkata...

ehda : Pastu yang panjat pastu terjatuh, pun ado gak ehda

Suhami Ahmad berkata...

Novelgurl : Rimau patung yang dapat kat funfair la tu kan

Suhami Ahmad berkata...

KUREKURE COMEL : Haah, tergolong dalam famili kucing termasuk lah leapord, singa tu bagai...

Suhami Ahmad berkata...

faiz : Hihi, kita bakor! kita bakor!

Suhami Ahmad berkata...

| gad1s s0ypans | : Aiyoyo....jadik jurucakap maybeline....erk! jurucakap atok dah yo...hihi...atok lioke!

Suhami Ahmad berkata...

Wafiy Suzly : Waghih tu waris ...err samo eh dialek ngan nismilan?

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis untuk berkongsi apo2 yolah dengan mereka di luar sana. Blog ini tidak mewakili mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri melainkan dinyatakan sumber diperolehi. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini. Terima kasih