Ahad, 27 Mac 2011

ANTM Cycle 15 Runaway Challenge

Tu dia. Adik atok ajak menonton salah satu episod American Nex Top Model Cycle 15. Mulo2 tak tahu apo, last2 tengok punyo tengok terbahak-bahak dibuek eh. Ini adolah episod ke 5 tak silap...Cabaran catwalk bagi model amatur ni..Cubo bayangkan, dengan kasut tumit lebih 4 inci pastu kono catwalk arah bertentangan...ala, yg mesin joging tu...osah gilo boto...Video asal lobih 8 minit, tapi atok dah kasi edit tinggal 3 minit...Ha, selamat tebahak!....

12 ulasan:

nur aisya humaira berkata...

hahaa...kecian...video betul ke ni???confius daa..:)

Suhami Ahmad berkata...

nur aisya humaira : Haah, ni cabaran untuk model amatur ni. Baru nak belajar jadi model. Video betul ni.

ehda berkata...

klakar la... tp kira ok la diowang stiil dpt jln tas 2. lau sy la sah2 dh tungging tblik dh haha :p

KUREKURE COMEL berkata...

hahaha....kalau mina sure dh tergolek....awal2....


mcm2 kan...

zikeryhassan berkata...

muhahahahaha

Azham Vosovic berkata...

wah... atok layan ANTM! Boleh Geng!

faiz berkata...

mmgla dieorg ni takde kojo...tp ok gak dieorng ni takde yg tergolek..

Suhami Ahmad berkata...

ehda : Haah. Dengan kasut tumit tinggi tu. Adei

Suhami Ahmad berkata...

KUREKURE COMEL : Atok tak pek bayangkan klu Mina tergolek. Kih kih

Suhami Ahmad berkata...

zikeryhassan : =P

Suhami Ahmad berkata...

Azham Vosovic : Jom kita geng. Hihi

Suhami Ahmad berkata...

faiz : Itulah. Pelik kan. Macam2...

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis untuk berkongsi apo2 yolah dengan mereka di luar sana. Blog ini tidak mewakili mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri melainkan dinyatakan sumber diperolehi. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini. Terima kasih