Ahad, 20 Februari 2011

Aktiviti kucing kelas atasan

Bersantai di tepi pantai
"Err....pantai xdo. Depan tingkap pun jadilah"





Berkaroake di malan hari
"Senggol-senggolan, cubit-cubitan......ah ahhhh!"





Jalan-jalan cari makan seluruh dunia
"Ni chicken chop ke kayu hoki ni?"





Hujung minggu berada di spa kecantikan
"Sedap nyah berurut kat sini, pandai anak ikan aku urut"





Menghabiskan masa depan laptop
"Apo pandang-pandang? Nak hapdet blog pun tak senang"

30 ulasan:

ijam ismail berkata...

sgt comellllllll
=)

xazryx berkata...

yg spa tu xleh thn .HAHA !

nelly berkata...

Alamak ..
comelnya kucing !!

CECOMEL berkata...

Saya rasa hat jalan2 cari makan tu bakal masuk wad gila, makan tak ketahuan :)

IeDa berkata...

comey!

blog-tips-kurus berkata...

yg kaki karok tu nyanyi lagu MaherZain versi Melayu laaa.. dia suruh tok betulkan!

teacher bonda berkata...

wahahhahaha
manyak chumel oooo :)

KUREKURE COMEL berkata...

kucing tu mmg comel...
tp...caption bwh tu mmg xleh blah..
hahaha...

zazaw berkata...

HAHAAHAHAHAHA
comel sungguh kucingg tuuu

nurul_diya m. nor al-haj berkata...

melawat sini..f0llower ke 600..
he2~

a n a s t a s y e a berkata...

kalau lah saya ada kucing mcm nie...

Cik Rimau berkata...

ala cutenyeeeee... nak sekorrrr.. geram ni.. dah lame xbela kucing... Haisshhh

Suhami Ahmad berkata...

ijam ismail : Comelkan.... ^_^

Suhami Ahmad berkata...

xazryx : Ada towel kat kepala

Suhami Ahmad berkata...

Nelly : ^_^

Suhami Ahmad berkata...

CECOMEL : Uhuk uhuk...kompem kena pakai braceles

Suhami Ahmad berkata...

leDa : Atok ke?

Suhami Ahmad berkata...

blog-tips-kurus : Huhu...lepas tu dio pulun lagi Maher Zain

Suhami Ahmad berkata...

teacher bonda : =)

Suhami Ahmad berkata...

KUREKURE COMEL : Ha, yang tu atok menambah aji na moto

Suhami Ahmad berkata...

zazaw : yesza zazaw!

Suhami Ahmad berkata...

nurul_diya m. nor al-haj : Atok folo gak ek...

Suhami Ahmad berkata...

a n a s t a s y e a : Belalah sekor a n a s t a s y e a

Suhami Ahmad berkata...

Cik Rimau : Nanti rimau tak makan ke kucing2 tu? hik hik

Cik Rimau berkata...

huwaaaa.. tok ni.. sampai ati kate gitu kat rimau.. kucing n rimau satu jenis.. xkan nak mkan lak.. hik3

Suhami Ahmad berkata...

Betul. ATok tak tipu. Orang keje zoo dolu2 dia bela kucing, pastu dia kasi makan rimau. Betul...

Cik Rimau berkata...

isy atok ni.. xcayela.. xkan la mcm tu.. sian la kucing lau mcm tu..

Suhami Ahmad berkata...

Cik Rimau : Atok dengar dari orang dulu2...Kalo atok tipu, maknanya orang dulu2 tu tipulah..hihi

faiz berkata...

tak dapeik den tahan kecomelan kucing2 tu..huhu

Suhami Ahmad berkata...

faiz : Comel macam atok tak??



Larikkkkkk

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis untuk berkongsi apo2 yolah dengan mereka di luar sana. Blog ini tidak mewakili mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri melainkan dinyatakan sumber diperolehi. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini. Terima kasih