Rabu, 26 Januari 2011

Jangan pandang belakang

Haritu, atok tengah tekun buek kojo kat opis. Kondisi yang seleso. Mood tengah baik. Tekanan berada di tahap minimum. Bak kato pepatah MANTOP!. Al-maklumlah awal bulan memang banyak kojo sikit. Tu yang atok cubo buek kojo tanpa ado istilah tertekan. Sambil-sambil buek kojo tu atok pasanglah mp3. Terhangguk-hangguk buek kojo. Nasib baik bos aku tak nampak.

Tengah-tengah kusyuk tu, lopeh tu konsentrasi atok telah diganggu oleh sesuatu. Bunyi yang polik. Nak kato jantan bergaduh ado yo, nak kato jantan tengah miang pun ado yo. Dahi atok berkerut seribu. Acececeh, hiperbola di situ.

Setelah dikenalpasti, bunyi tu datang eh dari belakang opis atok ni. Atok raso sangsi. Nak skodeng ko tak? Nak skodeng ko tak?? Tetibo atok teringat cito Jangan main pandang belakang.

Jangan pandang belakang

Haish! atok dah tak tahan ni. Memokak-mokak deh kat belakang tu. So, atok pun bangunlah untuk menyaksikan pergaduhan tersebut. Atok selaklah langsir keras yang melindungi tingkap belakang opis atok tu. Pehtu tetibo atok raso macam nak pitam!









Pergaduhan antara wanita celup. Choiii!

21 ulasan:

CahayaCintaIlahi berkata...

muahahaha lawak betoi la atok ni kekekeke

KUREKURE COMEL berkata...

hehehe...gelak sopan ni...
sengal la atok ni...mcm2...

syamimi alias berkata...

la ingatkn pe tadi.hehe..atok sengal..time kasih tok sbb suruh tgk bende ni..hehe klakar la..XDDD..

nelly berkata...

haha ..
atok ni buat lawak laaa ...
=D

Salfiza berkata...

atok ni buat suspen den je...hehe

kakngah berkata...

ya aa aaauuww!!!

tu mesti ghobut kwsn jajahan..

ShaLLeyShaLina berkata...

errkkkkkksss

KinosKoko berkata...

atok skodeng org ek??haha

.::: Princess MOMOY :::. berkata...

uit...mesti bising tempat tu
haha
Mereka ini sangat GOJES !
Peristiwa itu masih menhantui diriku...
Nak Lagi Pendrive MURAH ?

Nadira Nasarauddin berkata...

haha. ni betul2 kejadian bukan cobaan eyh? :P

Suhami Ahmad berkata...

CahayaCintallahi : Hait! Kih kih

Suhami Ahmad berkata...

KUREKURE COMEL : Choiii!

Suhami Ahmad berkata...

syamimi alias : Hihi, sesamo. Mokasih gak datang umah atok yang tak seberapo ni

Suhami Ahmad berkata...

nelly : :P

Suhami Ahmad berkata...

Salfiza : Jeng jeng jeng....

Suhami Ahmad berkata...

kakngah : Choiii!

Suhami Ahmad berkata...

ShaLLeyShaLina : Alina tecokik tulang kepci?

Suhami Ahmad berkata...

KinosKoKo : Hihi....hobi baru

Suhami Ahmad berkata...

.::: Princess MOMOY :::. : Kih kih kih

Suhami Ahmad berkata...

Nadira Nasarauddin : Bukan cobaan. Memang boto2 tu. Tapi wanita tu adalah 'cobaan'

faiz berkata...

atok2 apola nak jadi ni..terpakso plak den tergolak mengalahkan setan bace entry ni..