Khamis, 30 Disember 2010

Tahniah!

Alhamdulillah, setolah 14 tahun kegersangan ketandusan kejuaraan akhirnya kita berja merangkul Kejohanan Bola Sepak Piala Suzuki AFF 2010 menerusi agregat 4-2. Tahniah atok ucapkan. Walaupun atok kaki bangku, tapi atok tatap menyokong bola kita sobab aku dapat coti esok yang semakin tunjukkan bolang dipersada donia. Lihatlah donia.

Dan secara automatiknya malam tadi trafik blog Apo2 Yolah mencanak pasal line clean and clear sepanjang malam tadi. Tak sibuksangat macam ari2 biasa. Mata atok sebelah kanan sibook ke blog, mato sebolah kiri sibook mandang bola kat tibi. Tot tet tot tet aku tekan keyboard dan rajin berblogwalking. Mulut aku pulak menyumpah-nyumpah pemain yang buat silap di atas padang.

Dan ari Jumaat ni atok baru ingat nak pakai suit baju melayu 1 pakej siap ngan sampin bagai macam orang nak poie motong menikah. Tapi terpaksa di tunda pada minggu dopan sobab Abang Najib umumkan esok coti sempena kejuaraan kita dalam kejohanan tu. Secara kebetulan jugak esok malam tahun baru dan permulaan coti hujung minggu.

Jadi, atok nak nasihatkan cucu kat luar sanun dan diri atok sendiri, hati-hatilah memandu jika pulang ke kampung. Atok ni tak payah cakaplah. Tiap-tiap minggu balik kampung. Ingatlah orang yang tersayang. Dan yang muda-mudi tu, janganlah terkinja-kinja malam tahun baru ni. Esok lagi 9 bulan akan datang, dia sibook terkinja-kinja nak hantar baby kat pusat penetasan bayi. Mulakan tahun 2011 dengan azam yang tinggi yek.

Nantikan watak bagi kakitangan "Apo2 Yolah" yang baru menjelang tahun baru nanti.
^_^

2 ulasan:

AngahSayang2314 berkata...

thanks tok kerana sudii hehehee

KUREKURE COMEL berkata...

iyo tok...eden sudi tunggu

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis untuk berkongsi apo2 yolah dengan mereka di luar sana. Blog ini tidak mewakili mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri melainkan dinyatakan sumber diperolehi. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini. Terima kasih