Khamis, 25 November 2010

Exspress Detox Foot Patch day 1

Ini atok mau cito kek sumo pasal detox foot yang kian popular di mata dunia sekarang. Atok telah diperkenalkan oleh Auntie atok. Erkkk, camno tu auntie atok? Atok punya makciklah. Nak iklan jap.

Tahukah anda kandungan toksin yang merbahaya di badan anda sekarang? Pencemaran, pemakanan dan cara hidup anda sekarang menyebabkan kandungan toksin yang merbahaya telah meningkat di dalam badan.
Toksin yang menyerap ke dalam darah merupakan faktor utama kepada pelbagai jenis penyakit atau sakit pada tubuh badan manusia. 

Nanti atok cerito an kebaikan menatang ni k.  Kali ni, atok nak korang tengok je dulu.  Malam ni kali pertama atok pakai. So cikdout.



Bahan-bahannya adalah seperti di atas
Lekatkan detox foot tadi pada pelekat
Lekatkan pada kaki selama 5-8 jam

Tadaa!...inilah toksin yang berjaya disingkirkan pada malam tu
Sesapo yang minat nak cuba try test, sila hantar maklumat no phone/email kat formspring sebolah kanan tu.  Makcik Atok agen detox foot so boleh dapat murah sikit dari harga pasaran. Esok kito cito laie yo.

2 ulasan:

SnowladieS berkata...

bpe ingit stu tok?

Unknown berkata...

@SnowladieS...kalau survey, harga pasaran sekarang rm5 hengget sepasang...sepasang ada 2 kepinglah...letak kaki kiri n kanan...tapi auntie atok kasi harga promosi...
Kalau bawah 20 pasang ikut rogo pasaran sobab tak pulang modal nak topup kos penghantaran. Penghantaran pree.

20 pasang : rm4.80 sepasang
50 pasang : rm4.50 sepasang
100 pasang : rm4.00 sepasang

kalau minat nak cubo try test, bagi bagi email kat formspring kat blog atok tu

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis untuk berkongsi apo2 yolah dengan mereka di luar sana. Blog ini tidak mewakili mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri melainkan dinyatakan sumber diperolehi. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini. Terima kasih