Khamis, 25 November 2010

"sport or beauty? who care.....cuz im unique, and really proud of it"

Waa.....tajuk dah macam atok baru dapat anugerah shout award untuk kategori orang gilo harapan. Sedihkan? Orang gilo harapan di koba an seh.

Baiklah, kenapo atok buat tajuk macam tu? adakah kerana atok memilih sukan<----yeah! i lioke jogging!
...or memilih beauty? aww...aku segan, nyah.

Ini adalah pertandingan yang dianjurkan oleh cucu atok si Shalleyshalina atau namo manjo eh Alina.  Kau jangan main giler dengan cucu atok yang sorang ni. Kono langkah kaki atok dulu kalau nak ngorat.

Ni si Alina ni ado anjur an pertandingan cipta tagline untuk blognya. So, setelah dijomput oleh si Alina ni untuk terlibat samo, atok pun nak joint gak. Manolah tahu, kot2 rojoki terpijak an. Dapek yo rm50 hengget kasi topup duit susu berukben peliharaan atok ni.

Ni tagline untuk Alina
"sport or beauty? who care.....cuz im unique, and really proud of it"

2 ulasan:

ShaLLeyShaLina berkata...

hehehe mekasih tok join contest...ni yg buek den makin cayang ngan atok ni....hehehhe

Suhami Ahmad berkata...

@ShaLLeyShaLina
hihi...samo2....kalau nak lagi sayang, apo kato alina cancel terus penyertaan posoto lain...kasi atok monang...




atok cabutttt.....

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis untuk berkongsi apo2 yolah dengan mereka di luar sana. Blog ini tidak mewakili mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri melainkan dinyatakan sumber diperolehi. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini. Terima kasih