Khamis, 25 November 2010

apo perbezaaan antaro jatuh pokok dengan jatuh perigi????jawab laa copek tok...

ha....mengikut pengamatan atok, kalau jatuh pokok tu bedobuk bunyi eh.....kalau jatuh pergi tu bedobush......err boleh terimo kor?

12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

jatuh pokok kelapo kene panjat dulu bru jatuh,
jauth perigi, jatuh dulu baru panjat naek~

Irwan berkata...

duo-duo nampak pe lutor, eh. Den bonci boto dgn widgeo kau ni.

http://aderberani.blogspot.com/2010/11/tapi-cam-bagus-tapi-ada-widgeo.html

Suhami Ahmad berkata...

@Tanpa Nama
Itu yang atok nak jawab mulo2 tadi tu....

Suhami Ahmad berkata...

@Irwan

haih, bukan widgeo atok tu doh.....atok pun sakit jiwo kekadang kek blog org len pun kuar

iza berkata...

Salam atok...

Betul jawab tanpa nama tu...
p/s: kalau bab widgeo, cuba atok remove/buang widget widgeo kat penyekodeng terkini, pasti masalah tu dah tak timbul....

Suhami Ahmad berkata...

@iza

Yo ko...alahai, tu la widget atok yang paling sulung skali...sayang atok nak buang...ado tak widget seumpamo yang bagi fungsi camtu? kalau ado, atok nak tukarlah...

Firdani berkata...

22 pn xpnah jatuh lagi ^_^

suzie rahman berkata...

sama jer..tetap jatoh,,hihi
tp klu nk juga bza nya ialah= jtuh pokok suzie pnh. perigi next year! haha

Suhami Ahmad berkata...

@Firdani

....Hihi, simpang malaikat 44 la firdani kan....

Suhami Ahmad berkata...

@suzie rahman....uih, jangan jatuh perigi suzie....kang jadi macam cito The ring kang....x mau jatuh2....

Pena Jiwa berkata...

jatuh pokok,panjek dulu baru jatuh...
jatuh perigi ,jatuh dulu baru panjek...tu laa jawapan eh tok..bermakno botul laa jawapan tanpo namo tu..hehe

Suhami Ahmad berkata...

Pena Jiwa : Haah, boto kato tanpa namo tu...cubo bezo an dongan jawapan atok lak...hihi

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis untuk berkongsi apo2 yolah dengan mereka di luar sana. Blog ini tidak mewakili mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri melainkan dinyatakan sumber diperolehi. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini. Terima kasih