Khamis, 21 Oktober 2010

ANTI cycle 1_Challenge 1~Rome


 

OLEH : ROME
(Jika ekau minat blog si Rome ni, klik "like" @ UNDI MASUK kat entry ni @ undi di poll. Undian berakhir khamis ini jamn 12 tengah hari)


Saya mempunyai seorang bapa angkat cina . Seorang emak angkat india . Seorang nenek angkat india . seorang adik angkat india . Kalau boleh semua orang saya nak angkat . hihihi.
Tapi yang ini semua
betol ya ATUK . Bukan cobaan ya ! Saya tak tipu ATUK disini saya akan sertakan sekali kepingan gambar untuk membuktikan yang cucu ATUK ini bukan seorang penipu . Klik SINI


Selalu kita dengar kalau orang melayu . Mesti kawan dengan melayu . Tetapi saya ni lain sikit . Saya suka kawan dengan lain bangsa . Saya juga lebih suka makan makanan mereka . Ini kerana , makanan mereka juga sangat sedap sekali .
Mereka juga mengajar saya benda yang baik . Menghormati orang yang lebih tua . Dan saling maaf memaafkan . Walaupun cucu ATUK seorang yang jahat . Tapi orang kata sekeras keras nasi kalau diletak air ...lembut juga kan ? ..Betol ke saya merepek ni ATUK . Maafkan cucu kalau salah ya .


Sampai disini sahaja "kemerepekan" cucu ATUK ini ...i am unique and i proud of it !!! .

Tiada ulasan:

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis untuk berkongsi apo2 yolah dengan mereka di luar sana. Blog ini tidak mewakili mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri melainkan dinyatakan sumber diperolehi. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini. Terima kasih