Khamis, 30 September 2010

Candid

"Kalau boleh siapkan benda ni dalam minggu ni jugak. HQ nak tengok, kata bos.
"Ok beres bos,"balas atok.
padahal dalam hati nak kata camni "Eh, kau ingat aku mesin basuh ke apa?"





 
Tengah buat-buat kusyuk dengar bos cuci otak, terasa macam orang snap picture atok. Bajet candid la






 Atok pun posing muka tak sememeh di atas. 
"Ah! aku tak puas ati. Aku nak masukkan gambo aku dalam pesbuk. Cepat! Tangkap elok2 sikit,"arah atok pada jurukamera. 






Ok ready????, 1 2 3......klik klik klik!!!!












Lahanat kau! tunggu kau aku kejar keliling opis!!!!!!!  (bos  ado kat depan tu) <-----nyesal dia amik aku bekerja.

TAMAT








Tiada ulasan:

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis untuk berkongsi apo2 yolah dengan mereka di luar sana. Blog ini tidak mewakili mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri melainkan dinyatakan sumber diperolehi. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini. Terima kasih