Rabu, 25 Ogos 2010

Omak kau makan pizza!

Pagi tadi bangun lambat.  Baju tak seterika lagi ni. Aku capai towel terus mandi.  Pakai baju yang seterika minggu lepas punya (perangai....). Pakai minyak rambut Jepun. Spray badan dengan Axe (iklan indon kat library tu) . Makan suplement.  Aku sarung la baju yang elok sikit dalam almari. Lepas je siap2, aku terus sarung stoking dan kasut dan bersiap sedia untuk merempit ke tempat kerja.

Vrommmm!!! Vrommm!!!! moto kriss dayanti menjerit apabila aku press kuat-kuat. Belum sempat nak masuk gear 1, aku baru teringat baju panas tertinggal lak atas ampaian. Amik jap, pastu pergi kat moto semula.

Vrommmm!!! Vrooommmm!!! Toyota Caldina Moto Kriss aku mengaum lagi. Terus masuk gear 1. Alamak!! helmet woi! helmet tertinggal. Pusing jap amik helmet. Belum sempat aku nak sarung helmet atas kepala tetiber..................................


















Ooooiiii omak kau makan pizza! (ade anak kucing dalam helmet daaaa...)
p/s : Akak yang tengah lalu depan umah aku tu gelak je..........MALUUUUUU

Tiada ulasan:

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis untuk berkongsi apo2 yolah dengan mereka di luar sana. Blog ini tidak mewakili mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri melainkan dinyatakan sumber diperolehi. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini. Terima kasih