Selasa, 27 Julai 2010

Kena lenyek

BERITA PECAH
LOKASI : KANTOR SUHAMI
MASA : 1.45-2.00 pm

"twitt twitt sms!" hihi....Tengah hari tadi nak muat naik gambar masa pergi kursus cendawan sabtu lepas.  Ada la 2 3 keping gambar den yang iras2 pelakon Zimbabwe tengah kusyuk menjalani kursus intensif tersebut. Ada bergambar sekali bersama tokey cendawan kolopir lah (kuala pilah). Gambar tu ada dalam hp Nokia N82 made in China den. Sempat la snap 3 4 keping sebagai kenangan.

Masa tengah nak cucuk kat usb portable tu, kabel tak leh masuk lak. Eh sejak bila pulak aku punya kabel tak leh masuk ni. Cucuk punya cucuk tak boleh masuk gak. Last2 den tengok
 punek eh (hujung kabel tu). Lailahaillalah hai, goman eh punek tu dah penyek. Patutlah tadi den dok syok lenyek2 ada benda kat bawah kerusi, rupa2nya den terlenyek kabel usb aku. Terus jahanam. Tak patlah nak naik turun pic dari hp lagi. Adoiiiii......kupak duit den bulan ni laie nak boli kabel baru......

2 ulasan:

CiK bINTANg berkata...

bkn samo yo ko kabel nokian utk suma model...?den nye ado kt opis klu nk pnjam..kalo samo la saiz eh..

Suhami berkata...

Suhami to CiK biNTANg : Ontahlah cb, ese pun tak fasih na bab nokian ni. Tapi kalau samo saiz pun, kono boli gak. Tak kan sampai kucing ese bercucu cicit nak minjam laie

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis untuk berkongsi apo2 yolah dengan mereka di luar sana. Blog ini tidak mewakili mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri melainkan dinyatakan sumber diperolehi. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini. Terima kasih