Rabu, 18 Oktober 2017

New Blog "suhamitravel.blogspot.com"

Assalammualaikum


Terlebih dahulu ingin mengucapkan Selamat Hari Deepavali kepada rakan-rakan berbangsa India. Semoga kecahayaan menyinari hidup anda keluarga.

Ada juga terfikir, untuk menukar nama blog "anaknegori.blogspot.com" kepada sweetapple.blogspot.com. Tapi malangnya nama sweetapple tu sendiri tak available dan kalau I tukar, link anaknegori.blogspot.com akan lupus dari alam maya selama-lamanya.

I don't want its happen. Mungkin one day, salah searing "cucu" I will be back and search the domain. But unfortunately the blog is removed. Hmmm...

So sebagai langkah alternatif, dengan ini secara rasminya i akan buat blog baru dan masih lagi kekalkan blog Apo2 Yolah (anaknegori.blogspot.com).

Jemput singgah ke blog baru i yang hanya akan tertumpu tentang travel, food hunter, hotel review dan sebagainya.


Orang yang sama. Jalan penceritaan yang sama. Cuma jurnal blog berbeza.



*ke ada yang cakap...ada aku kesah?.....😷......

Suhami Ahmad
Kawasan Rehat Tapah
8.32 am

Tiada ulasan:

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis untuk berkongsi apo2 yolah dengan mereka di luar sana. Blog ini tidak mewakili mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri melainkan dinyatakan sumber diperolehi. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini. Terima kasih