Rabu, 8 Ogos 2012

Wordless Wednesday # 31




siapkan tempahan baju raya ke kakak?




p/s : keputusan contest sapo nak kad rayo
Perhatian. Silo bagi maklumbalas sebolum 9 Ogos 2012.
1. blog-tips-kurus (kad rayo)-tinggalkan alamat
2. sensasi2020.blogspot.com (header rayo)-tinggalkan gambau untuk header

jiko gagal berbuat demikian, atok akan buat cabutan keduo untuk hadiah ni. Mokasih.  :P

9 ulasan:

Cik Rimau berkata...

hehehe.. sangat comel la kucing nie.. bape upah jahit nie.. nak jugak tempah.. hahaha

inazamri berkata...

nak tempah la wat sarung bantal boleh?nak b4 raya tau.

pena rozie berkata...

Pandai die menjahit yer... huk3...

Mastuera berkata...

hahaa..copek2!dh nak takbir ghayo dh nie haa..

dyabunga berkata...

nasib baik bju dya dah siap..kalau tak bru nk anta kt akak kucing ni..haha

Hans berkata...

hahaha
kucing pun dah jadi tukang jahit
bantu tuan dia agaknya
ekekeke

Azham Vsvc berkata...

alahai...comey boto kucing tu hehehe......memang kena dgn gaya seorang tukang jahit hehehe

blog-tips-kurus berkata...

bukan AKAK le!
ni Jovian Mandagie tau!! jait CADAR raye je... (",)

*ai ke tuuuuuuu?? yahuuuu!! merci buku bebeh!! (>.<)

(cek emel le tok! takkan nak publish kat komen ni kan...)

shraqs berkata...

Kesian! Terpaksa buat sendiri,.. ni mesti kes dianaktirikan... :)

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis untuk berkongsi apo2 yolah dengan mereka di luar sana. Blog ini tidak mewakili mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri melainkan dinyatakan sumber diperolehi. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini. Terima kasih