Selasa, 31 Julai 2012

Konspirasi di sebalik Olimpik 2012?

Kalau Ecah nak tau Olimpik baru sajok melabuhkan tirainya Jumaat yang lalu di dalam bulan suci bulan Ramadon. Dan kali ini Olimpik diadakan di London, Britain. Dan atok sempat menonton siaran ulangan acaro pembukaan pado cuti minggu lalu. Pastu atok terus hapdet status kek efbi


Atok terkesima lah kan. Atok tak tahu pun maskot olimpik kali ni berbentuk dajal. Ecah kena paham, rutin harian atok hanyo 8 jam tido, 9-11 jam kojo, 6 jam makan/minum/solat/edit gambau/u'uk/bersosial. Macam mano atok nak tahu perkembangan donia. Walhal peti telebisen pun nan hado kat rumah sewo ni. Tak mustahil la atok tak kenal pun maskot olimpik yang dikatakan dajjal tu.

Untuk tidak kelihatan dungu @ orang gua, atok terus mengugel 'maskot olimpik 2012'. MasyaAllah, atok ingatkan kawan atok tu sekadar gurauan. Rupo eh memang boto maskot tu bermato satu!



maskot kiri tu namanya Wenlock, yang kanan ni namanya Mandeville yang keduanya menyerupai dajjal!

Cubo Ecah perhatikan jugak logo Olimpik 2012 kali ini. Jiko Ecah perhatikan, logo dia pun polik kan. Dan seakan membentuk satu perkataan iaitu Zion (Zionis)!

Zion

Atok tak puas hati, atok terus mengugel konspirasi yang berikutnya. MasyaAllah, atok tak tahu benda ni di rancang ataupun satu kebetulan. Kalau Ecah perasan maso pembukaan rasmi sukan Olimpik jumaat lalu, ado satu pokok yang besar kat tengah-tengah stadium tu.


Tibo-tibo ramai orang keluar dari pokok yang diletakkan di atas bukit tengah-tengah stadium tu. Dan yang keluar tu seolah-olah nak menunjukkan pado kito mereka selamatkan diri dari mati dibunuh sebenarnya. Tak cukup dongan itu, ditonjolkan pulo penghinaan terhadap Nabi Musa?

Diceritakan bahawa Nabi Musa A.S dihanyutkan oleh ibunya di sungai Nil kerana bimbang akan tentera Firaun yang akan membunuh mana-mana bayi lelaki yang dilahirkan pada waktu itu.


Lihat gambar kek ateh tu. Seorang bayi yang sedang tidur dan di bawa perlahan-lahan menggambarkan bahawa bayi tersebut adalah Musa A.S yang sedang dihanyutkan di atas sungai Nil ketika waktu malam. 

Selopeh tu, muncul pulak patung seolah-olah ahli sihir yang memegang tongkat. Kito pernah dengar cerita-cerita mengenai Nabi dan rasul termasuklah Nabi Musa A.S yang mempunyai tongkat dan tongkat tersebut berkuasa dan itu adalah mukjizat yang diberikan oleh Allah kepadanya.

Gambar ini satu penghinaan terhadap Islam umumnya. Mereka menggambarkan Nabi Musa A.S sebagai ahli sihir.. Dikatakan ketinggian Nabi Musa adalah 40 hasta iaitu bersamaan dengan 18.2M. Bukankah ketinggian ahli sihir tu lebih kurang 18 meter?...

Itu atok tak bincang pasal struktur binaan stadium tu lagi yang ado unsur piramid. Dan banyak lagi unsur Yahudi, Freemason & Illuminuti yang ditonjolkan dalam upacara perasmian tu. Atok berharap agar tidak ado perkara buruk berlaku dan sumo ni hanya kebetulan...
Wallahualam.... 

Samo-samo kito berduo agar umat Islam khasnya berada di bawah lindunganNya. Amin.



Maklumat lanjut : http://adam-thehiddentruth.blogspot.com/


16 ulasan:

blog-tips-kurus berkata...

patutlah tak rasa ghairah nak tengok opening ceremony tu.. jahat depa ni. dalam diam depa racun kita!!

Nyue berkata...

bagus betul info ni.....dlm diam2....

Aien Not Alien berkata...

atok...den pun dah baco pasal ni. bahaya la puak2 yahudi ni dalam diam2 dorang selitkan macam2. usahlah kita nak kagum tak pasal2.

dya nasir berkata...

dya baru tahu.. masa perbukaan olimpik tu pun dya xtgk..huhuh..

Aziela berkata...

Perancangan teliti, bajet besar, memang semuanya ada motip. Itulah orang kafir. Kalau orang Melayu, lurusss jer, bendulll jer (termasuklah akak sekali). Oh, insaf...

Cik Rimau berkata...

cik rimau pon ade terbace sblom nie.. jadi takut plak..

~Sal Ismail~ berkata...

menakutkan ajo deorang ni,hmm~

mangsibersamajabatanku berkata...

x tgok sgt pembukaan ari tu. tapi nampak cam mengarut je...kan!
aku rasa yang plan nie orang yahudi kot! aku nak share..

Unknown berkata...

blog-tips-kurus : dIORANG TAK KAN SENANG DENGAN ORANG ISLAM

Unknown berkata...

Nyue : Dalam diam-diam hapa?....dalam diam2 ada taman? hik hik

Unknown berkata...

Aien Alien : Maso atok tengok tu pun takdo kagum

Unknown berkata...

dyabunga : Atok tengok pun kojap2 yo

Unknown berkata...

Aziela : Mereka memang rancang baek punya...macam kita ni malaih nak pikir strategi2 bagai ni kan

Unknown berkata...

Cik Rimau : Cik Rimau baco kat mano tu

Unknown berkata...

~SaL IjOu~ : Kann..

Unknown berkata...

Chenal : Silakan share.. :)

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis untuk berkongsi apo2 yolah dengan mereka di luar sana. Blog ini tidak mewakili mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri melainkan dinyatakan sumber diperolehi. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini. Terima kasih