Jumaat, 27 Julai 2012

Renungan Ramadhan







10 ulasan:

MizzTina berkata...

kite kt mesia ni, kena bersyukur.. tp ramai yg membazir.. beli juadah buka kemain byk, pastu buang.. hurmm

dyabunga berkata...

alhamdulillah..nasib baik family dya bukan jenis membazir..kalau ada makanan yang tidak habis kitaorang akan simpan dan panaskan semula..

faiz berkata...

syukur kita masih dpt nikmat dari Allah...

Azham Vsvc berkata...

sekarang parents saya dah jarang beli makanan kat bazar da, kalau beli pon x byk hehehehe.....

little daisy berkata...

insafnya tengok. '__' syukur kita masih ada makanan utk sahur dan berbuka..

Suhami Ahmad berkata...

MizzTina : Sebab kita tak pernah merasa keperitan hidup macam mereka kan

Suhami Ahmad berkata...

dyabunga : Alhamdulillah...bagus kalau macam tu

Suhami Ahmad berkata...

faiz : Syukur atas segala nikmatNya

Suhami Ahmad berkata...

little daisy : Alhamdulillah....syukur

Suhami Ahmad berkata...

Azham Vsvc : Masak sendiri lagi bagus kan