Sabtu, 22 Oktober 2011

Fakta Menarik

Pendeta Mesir kuno mencabut setiap helai rambut dan bulu dari badan mereka.





Buaya tidak boleh menjelirkan lidah. Buaya darat boleh.




Kentut lembu termasuk penyebab utama pemanasan global.




Semut selalu jatuh miring ke kanan jika diberi racun serangga.




Kucing rumah sangat benci akan bau lemon dan semua yang berbau citrus

20 ulasan:

LadyBird berkata...

fakta tentang kentut lembu tu kelakar.. memang menyumbangkan tp x sampai kot 1% hehehe.. kecuiali digabungkan engan kentut2 semua spesis manusia dan haiwan di alam ini.. :P

p/s : kelakarlah blog atuk nih..semakin semakin..

Atiqah Wadiah berkata...

nice info atuk :)

dill berkata...

uwah! kentut lembu penyebab utama pemanasan global manakala kentut manusia bisa memeningkan semua.

dill.

Ali Kanchan aka Pirate berkata...

apa khabar Atok :)

faiz berkata...

patutla panas...lembu punye psl rupenye

TheChekJah berkata...

like la komen faiz... patutla panas malaysia ni.. nanti kalo raya haji kurang sket kot panasnye...

Azham Vosovic berkata...

kah kah kah....

setuju dgn komen di atas...

lepas raya haji ni kurang sikit panasnya hahhaha

blog-tips-kurus berkata...

my late kucing tak cakap pon beliau tidak suka bau citrus.. (",)

~SaL IjOu~ berkata...

da mcm belon da heh lembu tu..bulat bebeno~

Hanie_Dew berkata...

pasni klau jumpe kucing aku nak bagi lemon..hahahahaha..nak ktgk fakta ni betul ke tak.

Suhami Ahmad berkata...

Atiqah Wadiah : Kan. Timo kasih =)

Suhami Ahmad berkata...

dill : Dengan lembu2 sekali pening kan.

Suhami Ahmad berkata...

Ali Kanchan aka Pirate : lamo tak nampak. Atok baik2 yo

Suhami Ahmad berkata...

faiz : Kalah bom atom

Suhami Ahmad berkata...

TheChekJah : Sekrang ni kita perlukan pemanasan pasal musim ujan. Huhu

Suhami Ahmad berkata...

Azham Vosovic : Kih kih. Atok no komen.

Suhami Ahmad berkata...

blog-tips-kurus : Ia tak mau lukakan hati tuannya

Suhami Ahmad berkata...

~SaL IjOu~ : Somel kan. Macam atok.

Suhami Ahmad berkata...

Hanie_Dew : Kompem kucing tu koma 2jam

Suhami Ahmad berkata...

LadyBird : Kentut manusia pun boleh menyebabkan lembu pening