Selasa, 30 Ogos 2011

Ucapan Khas Merdeka Raya Kakitangan Apo2 Yolah

"Selamat hari rayo maaf zahir dan batin ikhlas dari hati atok untuk semuo cucu-cucu yang rajin singgah melawat atok sekeluargo. Kesempatan ini jugak atok nak ucapkan selamat menyambut hari kemerdekaan Malaysia yang ke 54. Nak duit rayo silo datang teratak atok yo!"






"Uwan nak susun jari mintak hampun kat sumo cucu uwan yang disayangi. Tahun ni uwan tak buek ketupek laie. Main boli ketupek moni yo yang segera tu. Kang uwan buek kang, kok berayo kek spital. Cucu-cucu uwan sila bantu omak kek dapur nanti yo kalau ado tetamu datang"





"Abang Joe mohon maaf dan silap sepanjang Abang ke udara. Jangan main mercun dan meriam. Kang tak pasal-pasal beraya takda tangan. Berbelanjalah berpada-pada ikut kemampuan. Jangan lepas ni, duit kosong berhutang keliling pinggang"





"Ramadan dah kita tinggalkan, kini tibalah Syawal menjelma kita sambut dengan kemeriahan. Kak Milah nak bagi nasihat kat kalian. Syawal-syawal jugak, jangan lepas ni kau melantak kuih raya tak ingat dunia. Lepas ni terpaksa lah akak bagi petua buang lemak. Selamat hari raya dan merdeka!!!"





"Happy Eid. May your day is bright like a sun appear from the east. Auntie Memey love you guys so much. Dont play play mercun. Meriam is ok!"  





"Selamat hari raya maaf zahir dan batin semua. Ujang cuma nak ucapkan hati-hati ketika memandu. Jika mengantuk, rehat sebentar. Jangan hari kegembiraan kita semua ini akan disambut penuh kehibaan oleh sanak-saudara"

16 ulasan:

Azham Vosovic berkata...

Hahah, atok da mula membebel hehehe

Selamat Hari Raya Atok.... nak pergi beraya tp jauh sgt hahahhaa Maaf Zahir Batin

RATU QASEH SAIFUDIN berkata...

waahhh!!!...satu team wish merdeka raya neh!!..hahaha..selamat hari raya!..=)<3

Zul Fattah berkata...

auntie memey ni hot r.. merah bak delima je bibir dia.. haha..
erk..
selamat hari raya maaf zahir dan batin.. haha.. jemput r dtang rumah..

KuNanGKuNanG berkata...

tema raya taun ni pich ye tok? suke header br atok ni.cun wooo...

Novelgurl berkata...

haha..x leh kata apa2..x leh bla ~

nywy slmt hri raya g !

chii berkata...

atok..selamat hari raya...maaf zahir je ya...ehehe

agak2 bila la leh dpt duit raya dari atok ni kan :p

dill berkata...

hahaha! Salam Aidilfitri :)

dill.

ORLANDO AHMAD berkata...

selamat hari ghayo tok, den nak lomang sebatang

Suhami Ahmad berkata...

Azham Vosovic : Tapi masih mencari rentak...bley?

Suhami Ahmad berkata...

RATU QASEH SAIFUDIN : Selamat hari raya dari kami kakitangan apo2 yolah =)

Suhami Ahmad berkata...

Zul Fattah : auntie mei mei hot? coii...jemput datang umah atok jugak =)

Suhami Ahmad berkata...

KuNanGKuNanG : haah...kaler pich...sesuai kan ngan atok...rasanyo la..hihi

Suhami Ahmad berkata...

Novelgurl : Selemat hari raya NG =)

Suhami Ahmad berkata...

chii : Meh meh datang umah atok..hihi

Suhami Ahmad berkata...

dill : Salam aidilfitri dill

Suhami Ahmad berkata...

ORLANDO AHMAD : Haish, ini musti antoo lomang ni