Isnin, 1 Ogos 2011

Selamat Menyambut Bulan Ramadhan Dari Kakitangan Apo2 Yolah


Assalammualaikum cucu-cucu atok sekalian. Penampilan baru bukan sahaja pada luarannya tetapi pengisian di dalamnya sempena menyambut bulan  Ramadhan yang mulia ini moga akan membawakan sinar yang baru pada kehidupan kita seharian -  Atok




Alhamdulillah, kita diberikan kesempatan sekali lagi untuk menjalani ibadah puasa pada kali ini. Gunakan peluang ini sebaik-baiknya. Edisi khas Ramadhan kali ini hanya akan di post satu entry sehari sahaja bagi mengekalkan kualiti entry untuk tatapan semua. Melainkan kes yang melibatkan 'breaking news'  - Tok Wan




Ahlan wasah lan Ramadhan. Puasa mesti penuh bagi mereka yang berkemampuan. Rugi kalau tak puasa penuh. Pengisian edisi Ramadhan kali ini lebih tertumpu pada nilai kesucian bulan Ramadhan. Diari atok, statistik ujang, cinta semalam antara segmen yang dihentikan buat seketika - Abang Joe.




Assalammualaikum uolls. Kakak berpenampilan baru sempena menghormati bulan Ramadhan. Akak boleh lakukan, uolls pun mesti boleh. Petua akak edisi ini lebih berkonsep petua islamiah. Selamat berpuasa!-Kak Milah




Selamat menjalani ibadah puasa. Pesan Imam Ghazali...."yang dekat itu mati, yang jauh itu masa, yang besar itu nafsu, yang berat itu amanah, yang indah itu solat, yang menyucikan rohani dan jasmani itu puasa"-Cikgu Nasir.




Covering campaign for this fasting month. InsyaAllah auntie will keep it for the next month. So, you guys sure can copy paste, right. English lesson still be my priority-Auntie Mimi




Walaupun segmen statistik ujang dihentikan sementara waktu, tapi ujang telah diberikan tanggungjawab yang lain sempena bulan yang suci ini. Apa dia?....segmen ayuh kita fahamkan...Apo tu? nantikan first entry minggu depan!-Ujang



Pesan Atok : Salam Ramadhan Al-Mubarak. Semoga kedatangannya kali ini di sambut dengan penuh kemeriahan, keinsafan dan kesederhanaan. Moga kita mendapat keberkatan darinya....

16 ulasan:

blog-tips-kurus berkata...

terkesima lagi terpana membaca ucapan mereka itu. Salam Ramadan juga drpd cucu JemsBon 007 untuk atok yg disayangi ($$ raya lebih yek!) & kaum kerabat cucu atok yg lain. Semoga ibadah kita diterimaNya. Insya Allah..

*Aunt Mimi ke Memey? (>.<)

umie mia berkata...

selamat berpuasa warga apo2 yolah.. suke penampilan baru warga apo2 yolah ^_^

paish berkata...

Selamat berpuasa jugak ^_^

**Auntie mimi..x menahan..sungguh anggun bilo 'dress-up'..he3

sahromnasrudin berkata...

selamat berpuasa utk atuk dan family juga..

dari cucu tersayang heheheee

Azham Vosovic berkata...

Heheheh, memang imej baharu ni menarik...saya suka warnanya... Selamat menjalani ibadah puasa atok...

liyana berkata...

comel tok...
ade bintg2 gtu..hehe..

faiz berkata...

wahh..byk program atok dah rancang dlm blog ni...

~SaL IjOu~ berkata...

hehe..salam ramadhan buat atok n rakyat jelata sekalian~ ^^

Suhami Ahmad berkata...

blog-tips-kurus : Terima kasih btk...selamat menjalani ibadah puasa jugak...

p/s : Dulu auntie mei mei...skg ni dah bulan pose, tukar nama mimi

Suhami Ahmad berkata...

umie mia : Terima kasih umie. Selalulah kunjungi atok ek =)

Suhami Ahmad berkata...

paish : Harus auntie pose anggun

Suhami Ahmad berkata...

sahromnasrudin : Terima kasih sahromnasrudin. Selamat berpuasa jugak =)

Suhami Ahmad berkata...

Azham Vosovic : kalobrasi yang menarik tertarik kababomm kan...thanks Azham...hehe

Suhami Ahmad berkata...

liyana : Lip lap gemerlapan mesti dikekalkan...huhu

Suhami Ahmad berkata...

faiz : Khas untuk edisi ramadan =)

Suhami Ahmad berkata...

~SaL IjOu~ : Terima kasih ~SaL IjOu~ =)