Ahad, 12 Jun 2011

Percubaan Pertama

Model : 1. Muhammad Iman Naim Bin Asrul Apendi (6 tahun)
             2. Nur Iwani Sufia Binti Mohd Lazan (5 tahun)
             3. Muhammad Haziq Bin Asrul Apendi (3 tahun)
             4. Adib Putra Bin Mohd Lazan (3 tahun)
Tiada dalam gambar : 1. Muhammad Haiqal Bin Mohd Suhadi (4 tahun)
                                 2. Nur Liyana Zahirah Binti Mohd Suhadi (2 tahun)
                                 3. Muhammad Aqil Bin Asrul Apendi (42 hari)
Lokasi : Kampung Palong 5, Gemas.
Percubaan pertama Nikon D90 (kids in action)

































10 ulasan:

faiz berkata...

sume anak buah dipaksa posing ke atok..heheh..

Mohamadazhan hjDesa berkata...

comel belaka =)

Park Min Rin berkata...

atok gambar no. 5 tu macam mana atok buek..yang belakang tu nampak kecil bonar dari yang depan... wah.. nice.. :D

liyana berkata...

comel tok...
cucu yg ni pun nk bergmbr gk..hehe

blog-tips-kurus berkata...

'SYABBAASSSS bete!!' :-)

* go back n practice makes perfect!

Suhami Ahmad berkata...

faiz : Diorang yang paksa atok +_+

Suhami Ahmad berkata...

Mohamadazhan hjDesa : Macam pok cik dia kan...

Suhami Ahmad berkata...

Park Min Rin : Atok guno kaedah kobau bertanduk. Yang depan tu dah lari ke dopan, tinggal duo orang cinonet tu kat belakang. Hihi

Suhami Ahmad berkata...

liyana : Haa..moh..moh...nanti atok ado an sesi potogerapi

Suhami Ahmad berkata...

blog-tips-kurus : Macehh BTK...atok akan berusaha bersungguh-sungguh... =)

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis untuk berkongsi apo2 yolah dengan mereka di luar sana. Blog ini tidak mewakili mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri melainkan dinyatakan sumber diperolehi. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini. Terima kasih